پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

آنجلینا جولی و همسرش کودک سوری را به فرزندخواندگی خود بردشتند

آنجلینا جولی و همسرش کودک سوری را به فرزندخواندگی خود بردشتند

 

“آنجلینا جولی” و “برادپیت” دو ستاره سینمای هالیوود که در حال حاضر ۶ کودک دارند تصمیم گرفتند یک کودک سوری را نیز به فرزند خواندگی خود قبول کنند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری ها، آنجلینا در ابتدا در نظر داشت ۳ کودک پناهنده سوری که برادر یکدیگر هستند را به فرزندی قبول کند اما به دلیل مخالفت های همسرش موفق به این کار نشد.

به نوشته دیلی میل، براد پیت نگران بود با افزایش یکباره فرزندان شان از ۶ به ۹ کودک، کودکان نتوانند خود را به راحتی با تغییرات جدید خانواده وفق دهند.

505524_348

آنجلینا که در حال حاضر نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان است به دلیل تاثیر پذیری از این مسولیت و با اصرار قبلی، موفق شد همسرش را به پذیرش فرزندی یک کودک سوری متقاعد کند.

گفته می شود که آنجلینا  بعد از چندین بار دیدار با ۳ کودک سوری در اردوگاه های پناهندگان که هر سه باهم برادر بودند تصمیم گرفته بود آنها را به فرزندی بپذیرد. وی از آنها شناخت کامل پیدا کرده بود.

با این حال مخالفت برد پیت مانع از این موضوع شد و این زوج بر سر پذیرش فرزندی تنها یک کودک سوری به توافق رسیدند.

شیلو ۸ ساله و دوقلوهای نوکس و فیفان ۶ ساله فرزندان اصلی برادپیت و آنجلینا هستند، اما مادوکس ۱۳ ساله از کامبوج، باکس ۱۱ ساله از ویتنام و زهرا ۱۰ ساله از اتیوپی فرزند خوانده های آنان محسوب می شوند.

فرزندان

آنجلینا جولی تا پیش از آشنایی با برد پیت، یک فرزند داشت. این دو بعد از آشنایی با یکدیگر و در سفری به آدیس آبابا، پایتخت کشور اتیوپی، دختربچهٔ شش‌ماهه‌ای را به فرزندخواندگی خود قبول می‌کنند. نام این دختر بچه زهرا است.

به نوشته ویکی پدیا، سومین فرزند پیت و جولی، حاصل رابطه این دو است و در نامیبیا متولد شده. نام فرزندشان را شیلو نهادند. بعد از تولد این کودک، پیت تأیید کرد که پاسپورت صادر شده برای وی متعلق به کشور نامیبیا خواهد بود. پیت و جولی تصمیم گرفتند که اولین عکس از این نوزاد خود را به فروش برسانند. حقوق این تصویر در آمریکای شمالی به مبلغ ۴٫۱ میلیون دلار به شرکتی به فروش رسید و همین تصویر برای کشور بریتانیا با مبلغ ۳٫۵ میلیون دلار، توسط یک مجله انگلیسی خریداری شد. پول‌های بدست آمده نیز به سازمان‌های خیریه‌ای که برای کودکان آفریقایی فعال بودند اهدا شد.

در ۱۵ مارس ۲۰۰۷، جولی پسر ۳ ساله‌ای را که اهل کشور ویتنام است به فرزندخواندگی قبول می‌کند.

جولی در ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۸ و زمانی که در فرانسه حضور داشت، یک فرزند پسر (به نام ناکس) و یک دختر (به نام ویوین) را به دنیا می‌آورد. البته او در جشنواره فیلم کن همان سال اظهار کرده بود که انتظار یک دوقلو را داشته‌است. اولین تصویر از این دو کودک نیز به مبلغ ۱۴ میلیون دلار به فروش رفت و تمامی این مبلغ به بنیاد خیریه پیت و جولی اهدا شد تا صرف نیازمندان شود

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار