پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

«پزشک دهکده» دوباره نامزد کرد! +عکس

جین سیمور ۶۲ ساله دوباره نامزد کرد. شب دوشنبه این بازیگر جذاب سریال پزشک دهکده، در یک رستوران ایتالیایی رمانتیک به همراه مدیر وبسایتش، بری بلومبرگ، دیده شد.

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده
به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل؛ این زوج بعد از خروج از این رستوران ایتالیایی سوار خودروی اسپورت جدید تسلای خود شدند. جین سراپا لبخند بود و البته این اول باری نبود که این دو با هم دیده می شدند.

حدود یک ماه از درخواست رسمی جدایی او از جیمز کیچ ۶۵ ساله به دادگاه می گذرد و این بازیگر سابق فیلم جیمز باند، که فرم بدنی خود را خیلی خوب نگه داشته و جوانتر از سن واقعی اش نشان می دهد، با فرد جدیدی در انظار عمومی ظاهر شد. جین و جیمز مدتها بود که از هم جدا بودند و به تازگی تصمیم خود را قانونی کردند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده
جین از همسر چهارمش یک دوقلوی ۱۷ ساله به نام های کریستوفر استیون و جان استیسی دارد. او از همسر سابقش جیمز فلین، دو فرزند دیگر به نام های کاترین و شان هم دارد. این بازیگر خوش سیما دو بار دیگر هم ازدواج کرده بود، یک بار در سال ۱۹۷۱ با مایکل اتنبورو و یک بار هم در سال ۱۹۷۷ با جفری پلانر.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده
حرفه جین زمانی که در سال ۲۰۰۷ به برنامه Dancing With The Stars پیوست، اوج گرفت. البته او اخیراً حرفه بازیگری اش را با فیلم Scout with Nikki Reed ادامه می دهد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,سریال پزشک دهکده

اخبار فرهنگی – برترین ها

 

Related Posts

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار