پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

ارتباط وزن بدن و لذت جنسی!

ارتباط وزن بدن و لذت جنسی!

ارتباط وزن بدن و لذت جنسی!
سایر بررسی‌ها لذت جنسی در زنان را نیز با کاهش وزن مرتبط دانسته است.

اضافه وزن می‌تواند لذت جنسی شما را مختل کند و زندگی مشترکتان را به خطر اندازد. بررسی‌های متعدد رابطه میان وزن و لذت جنسی را نشان داده‌اند. چاقی می‌تواند باعث شماری از مشکلات بهداشتی شود اما می‌تواند بر کارکرد جنسی شما نیز تاثیر عمده‌ای بگذارد. وزن اضافه با اختلال گردش خون و کاهش تستوسترون همراه است که هر دوی آنها می‌تواند به اختلال نعوظ بینجامد. چاقی در عین حال زمینه‌ساز دیابت نوع ۲ است که یک عامل خطرساز دیگر برای ناتوانی در نعوظ است.خبر خوب این است که حتی کم کردن وزن در حد متوسط می‌تواند به بهبود کارکرد جنسی شما کمک کند. در واقع یک بررسی اخیر که در مجله پزشکی جنسی منتشر شده است، نشان داده که مردان چاقی که مقداری از وزن‌ بدن‌شان را از دست داده‌اند، میل جنسی‌شان بهبود پیدا کرده است.

سایر بررسی‌ها لذت جنسی در زنان را نیز با کاهش وزن مرتبط دانسته است. یک بررسی انجام‌شده در دانشکده پزشکی پرلمن در دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد که جراحی‌های روی معده برای کاهش وزن (جراحی باریاتریک) در زنان چاق اثرات فوق‌العاده‌ای بر زندگی جنسی آنان گذاشته است. پژوهشگران گروهی زنان را پس از انجام جراحی بای‌پس معده پیگیری کردند و دریافتند که همگی آنان بهبودی در کارکرد جنسی از جمله بهبود در لغزندگی، برانگیختگی و میل جنسی را تجربه کرده‌اند. وضعیت هورمون‌های جنسی این زنان نیز که عامل مهمی در باروری شمرده می‌شود، بهبود پیدا کرده بود.

زنان مورد بررسی پس از جراحی باریاتریک درباره بدن‌شان احساس آسودگی می‌کردند و به راحتی می‌‌توانستند به برانگیختگی برسند و لذت جنسی ببرند. همین موضوع درباره مردان نیز صادق است. توانایی پوشیدن لبا‌س‌های با سایز کوچکتر و بهبود قوام عضلانی، باعث می‌شود فرد از وضعیت بدنی‌اش احساس خشنودی کند و این امر به بهبود میل جنسی می‌انجامد. از طرفی داشتن آمیزش جنسی بیشتر به خودی‌خود به تمایل بیشتر به فعالیت جنسی می‌انجامد و در مجموع الگویی از افزایش لذت جنسی را به‌وجود می‌‌آورد.

منبع : salamatiran.ir

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار