پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

اهانت شاهین نجفی به حضرت ابوالفضل

اهانت شاهین نجفی به حضرت ابوالفضل,توهین شاهین نجفی به ابوالفضل

اهانت شاهین نجفی به حضرت ابوالفضل,توهین شاهین نجفی به ابوالفضل,مسخره کردن حضرت ابوالفضل توسط شاهین نجفی,جنجال جدید شاهین نجفی,هتک حرمت حضرت ابوالفضل,نجفی

 .

اهانت شاهین نجفی به حضرت ابوالفضل       . . . Shahin Najafi

.

.

توهین شاهین نجفی به حضرت ابوالفضل

.

.

.

عقیق:شاهین نجفی، خواننده هتاک مقیم خارج از کشور که چندین بار سابقه بی حرمتی و هتاکی به نماد ها و مقدسات شیعی را داشته بار دیگر با انتشار پوستر آهنگ جدید خود به مقام والای حضرت ابوالفضل العباس (ع) جسارت کرد.
.
وی پیش از این نیز با انتشار قطعاتی به مقام امام هادی (ع) ، امام عصر (عج) و به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جسارت کرده بود.
.
همچنین پس از انتشار آثار موهن این خواننده مقیم خارج از کشور چندی از مراجع عظام تقلید حکم ارتداد این خواننده را صادر کردند.
.
لازم به ذکر است پس از بی حرمتی های پی در پی این خواننده موجی از اعتراضات نسبت به توهین های او از سوی جامعه شیعی شکل گرفت که پس از این اتفاقات پلیس کشور آلمان رسما اعلام کرد که حافظ جان شاهین نجفی در مقابل هر گونه تهدیدی از سوی معترضین خواهد بود.
.
این خواننده هتاک اخیرا در ترانه ای دیگر به ساحت مقدس و ملکوتی حضرت ابوالفضل العباس (ع) اهانت نموده است.

.


.

.

اهانت شاهین نجفی به حضرت ابوالفضل,توهین شاهین نجفی به ابوالفضل,مسخره کردن امام معصوم توسط شاهین نجفی,جنجال جدید شاهین نجفی,هتک حرمت حضرت ابوالفضل,نجفی

۹ نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار