پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

اکبر عبدی از ایران رفت

اکبر عبدی از ایران رفت,مهاجرت اکبر عبدی به ترکیه,اکبر عبدی,خانه اکبر عبدی

akbarabdi-photokade.

اکبر عبدی از ایران رفت       . . . Akbar abdi

.

.

مهاجرت اکبری عبدی به ترکیه برای ادامه زندگی

.

 

.

.

حضور اکبر عبدی در شهر بندری آلانیای و احتمال اقامت این هنرمند در آلانیا این شهر، بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است.
.
 به گزارش ایرنا، رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته در این شهر اقامت کند خبرگزاری آناتولی گزارش داد: عبدی که نقش اول را در بیش از ۹۰ فیلم در ایران بازی کرده است گفته است در این شهر زندگی خواهد کرد.
.
 شبکه خبری ان.تی.وی هم با انتشار خبر گزارش داد: عبدی هنرمندی است که ۳۵ سال در سینمای ایران به عنوان مرد چهره های متفاوت مطرح بوده است.
 عبدی ۵۵ ساله گفته است که پروژه هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.
.
 وی سال ۱۳۶۸ برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. عبدی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی امین جشنواره بین المللی فجر برای نقش آفرینی در فیلم «خوابم می آد» ساخته رضا عطاران است .
.

.

.
اکبر عبدی از ایران رفت,مهاجرت اکبر عبدی به ترکیه,اکبر عبدی,خانه اکبر عبدی در ترکیه,ادامه زندگی اکبر عبدی در ترکیه,دلیل مهاجرت اکبر عبدی به ترکیه,akbar abdi,اکبر عبدی برای زندگی از ایران خارج شد,خروج بازیگر معروف ایرانی از ایران,بازیگر معروف از ایران رفت,دلیل مهاجرت اکبر عبدی از ایران و اقامت در ترکیه

۱ نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار