پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

بازیگران مشهور هالیوردی که ممنوع الورود شده اند..

408717_721

بازیگران مشهور هالیوردی که ممنوع الورود شده اند..

حتما فکر می کنید که افراد مشهور و نامی برای مسافرت به شهرها و کشورهای مختلف هیچ مشکلی ندارند، بله درست است مگر این که کاری خلاف قانون انجام داده باشند. ستاره هایی که نام آنها را در اینجا برایتان آورده ایم، به دلایلی از سفر به برخی کشورها محروم اند.

۱٫کریس براون

408714_966

پس از این که کریس براون در سال ۲۰۰۹ به نامزدش ریحانا حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، از ورود به بریتانیا محروم شد.

۲٫ مایلی سایرس

408715_911

مایلی سایرس نیز پس از انتشار عکس های نژاد پرستی خود در وب سایت اش در سال ۲۰۰۹ از ورود به کشور چین محروم شد. وزیر امور خارجه چین گفت: «این طور به نظر می رسد که مایلی سایرس تمایلی به چین و کشورهای آسیای شرقی ندارد. ما هم نمی خواهیم کودکان مان با نادانی او آلوده شوند.»

۳٫ برد پیت

408716_748

شاید تعجب کنید که کدام کشور این بازیگر جذاب را نمی خواهد اما باید بگوییم که او از رفتن به چین محروم است. چرا؟ فیلم «هفت سال در تبت» با بازی برد پیت مدت ها دچار حواشی زیادی بود. چینی ها که با دیدن این فیلم به شدت عصبانی شده بودند برد پیت را ممنوع الورود به کشورشان کردند. از افراد دیگری نیز که از آزادی تبت حمایت کردند و از ورود به این کشور منع شدند می توان به نوئل گلگر، بیورک، مارتین اسکورسیزی و غیره اشاره کرد.

۴٫ آنجلینا جولی

408717_721

آنجلینا جولی به دلیل کارگردانی فیلم «در سرزمین خون و عسل» در سال ۲۰۱۰ از ورود به بوسینی محروم شد. تصویری که این کارگردان از جنگ این کشور با صربستان به تصویر کشید، مورد پسند دولت این منطقه واقع نشد، به همین دلیل او را ممنوع الورود کردند، البته این ممنوعیت چند روز بعد، پس از ابلاغ نامه ای جدید توسط مقامات لغو شد.

۵٫ پاریس هیلتون

408718_598

پس از مصرف کوکائین و دستگیری در لاس وگاس در سال ۲۰۱۰، پاریس هیلتون از ورود به ژاپن منع شد. او در یک سفر کاری به ژاپن فهمید که ممنوع الورود شده است. گویا ژاپن از ورود خارجی هایی که در دوران محکومیت خود به سر می برند، جلوگیری می کند، حتی اگر زندگی ساده و بی دردسری داشته باشند.

۶٫ اسنوپ داگ

408719_166

باور کنید یا نه، اسنوپ داگ حق ورود به کشور هلند را ندارد. او به دلیل مصرف ماری جوآنا و شرارت هایی که در سابقه خود داشته، در سال ۲۰۱۰  از ورود به هلند منع شد.

۷٫ راسل برند

408720_612

راسل برند بازیگر و کمدین انگلیسی است که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر به طوری که معتاد بودن را به مشهور بودن ترجیح می دهد، از ورود به کشور ژاپن منع شد. او در همان سال و به همان دلیل اجازه ورود به کانادا سپس افریقای جنوبی را نداشت.

۸٫ مایک تایسون

408721_565

مایک تایسون مشت‌زن بازنشسته آمریکایی و جوان‌ترین قهرمان بوکس حرفه‌ای سنگین‌وزن و یکی از مشهورترین شخصیت‌های ورزشی دنیا است که به دلیل جرائمی که در پرونده خود داشته، از ورود به انگلستان برای همیشه محروم شده است. سیاست های مهاجرتی در انگلستان هر که را بیش از ۴ سال از زندگی خود را پشت میله های زندان گذرانده باشد، از ورود به کشورش منع می کند. جرائم مایک تایسون شامل تجاوز، حمل کوکائین و رانندگی در حال مستی بود. نیوزلند نیز کشور دیگری است که او را ممنوع الورود کرده است. شاید از تتویی که بر صورت اش دارد، بتوان به سابقه بد او پی برد.

۹٫ اسپنسر پرت

408723_672

اسپنسر پرت در سال ۲۰۱۰ در کاستاریکا به  دلیل حمل غیر قانونی سلاح گرم دستگیر شد. او ادعا کرد که اشتباهی به جای تفنگ شکاری خود آن را به فرودگاه آورده اما در نهایت حرف او پذیرفته نشد و او از ورود به این منطقه محروم شد.

۱۰٫ ایکان

408722_158

خواننده، آهنگساز و تهیه‌کننده هیپ هاپ و آر اند بی سنگالی-آمریکایی است که به دلیل انتشار موزیک ویدیویی غیر اخلاقی خود از سفر به سریلانکا محروم شد. افرادی که در موزیک ویدیوی او حضور داشتند، در مقابل مجسمه بودا حرکات ناشایستی از خود نشان دادند که مورد خشم دولت سریلانکا واقع شد. اگرچه ایکان معذرت خواهی و اظهار کرد که از آن مجمسه در موزیک ویدیو اش با خبر نبود اما حرف او فرقی به حال حکمی که برای او صادر شده بود، نکرد.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار