پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

بحرین کاردار ایران را احضار کرد

وزارت خارجه بحرین اظهارات مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص بحرین را محکوم و آن را غیر مسؤولانه توصیف کرد.

وزارت خارجه بحرین در اقدامی خصمانه و در اعتراض به اظهارات سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در منامه را احضار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشره، وزارت خارجه بحرین در اعتراض به اظهارات سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، “محمدرضا بابابی” کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در منامه را احضار کرد.

وزارت خارجه بحرین اظهارات مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص بحرین را محکوم و آن را غیر مسؤولانه توصیف کرد.

“حمد احمد العامر” معاون وزارت خارجه بحرین در امور منطقه‌ای و شورای همکاری خلیج فارس در اعتراض به اظهارات سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان “محمد رضا بابایی” کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بحرین را احضار و مراتب اعتراض دولت این کشور را به وی اعلام کرد.

وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته در پی ادعاهای وزیر خارجه بحرین، سفیر این کشور در تهران را فرا خوانده و مراتب اعتراض شدید کشورمان را به وی اعلام کرد.

همزمان با سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین و در پی اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین علیه مقامات کشورمان، کاردار این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

به کاردار بحرین تاکید شد دولت این کشور به جای اتکاء به نیروهای مداخله گر خارجی، خواسته‌های ملتش را محقق و از رویکردهای امنیتی و طایفه گرایانه اجتناب کند.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، پنجشنبه ۲۴ بهمن، درباره اظهارات وزیر امور خارجه بحرین گفت: «این گونه اظهارات نشان از سردرگمی مسئولین بحرینی در مواجهه با مطالبات مشروع مردم مظلوم بحرین دارد.»

او افزود: «طی احضار کاردار از سوی رئیس اداره خلیج فارس به ایشان خاطرنشان شد دولت بحرین به جای اتکا به نیروهای خارجی و رو آوردن به رویکردهای امنیتی و طایفه‌گرایانه، خواسته‌های مردم کشورش را محقق سازد.»
اخبار سیاست خارجی – باشگاه خبرنگاران

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار