پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

تصویر بردراری سریال در حاشه مهران مدیری شروع شد

406645_711

تصویر بردراری سریال در حاشه مهران مدیری شروع شد

مهران مدیری که بعد از دوری چند ساله خود با «درحاشیه» به رسانه ملی بازگشت، با جنجال‌های بسیاری روبه‌رو شد و اعتراض جامعه پزشکی کشور به محتوای سریالش باعث شد پخش فصل اول نیمه‌کاره رها شود. البته مسئولان تلویزیون وعده دادند این سریال با تغییر محتوا دوباره پخش می‌شود.

اما ساخت فصل دوم این سریال هم تا به امروز بارها با حواشی جدیدی روبرو شد. اما بعد از این کش و قوس ها مهران مدیری تصویربرداری این سریال را تا چند روز دیگر آغاز می‌کند و «درحاشیه ۲» به احتمال زیاد بعد از ماه های محرم و صفر به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است در ۳۰ قسمت تولید و از شبکه ۳ سیما پخش شود.

پیش از این هم اطلاعات ضد و نقیضی از ساخت سری دوم مجموعه «درحاشیه» منتشر شده بود و برخی از رسانه ها نام خشایار الوند را هم جزو نویسندگان فصل دوم سریال «در حاشیه» ذکر کرده بودند، اما الوند در گفتگو با آی سینما حضور خود به عنوان نویسنده در فصل دوم «درحاشیه» را تکذیب کرد.

از بازیگران فصل دوم «درحاشیه» می توان به سیامک انصاری، جواد رضویان، نادر سلیمانی،سپند امیرسلیمانی، علی اوجی،شراره ارمغانی، فلامک جنیدی، سحر زکریا، نادر سلیمانی، ماندانا سوری، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوری، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی و مهران مدیری اشاره کرد.

منبع : خبر نو

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار