پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

حضور داعش در تهران از شایعه تا واقعیت..

images (3)

حضور داعش در تهران از شایعه تا واقعیت..

سردار حسین ساجدی نیا،فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان اظهار کرد: شب گذشته ۱۱نفر از مواد فروشان را دستگیر کرده اند که از این باند یک تن مواد مخدر کشف شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تمامی قاچاقچیان به استثنای رئیس باند که در حال حاضر در پاکستان است دستگیر شده اند، افزود: طی چند ماه گذشته یک هزار و ۸۰۰ تُن مواد مخدر، کشفیات داشته ایم که از آغاز سال تا کنون ۴۲ درصد افزایش کشفیات داشتیم. در این راستا ۴۱ باند  شناسایی و همچنین ۵۰۰ نفر از مواد فروشان دستگیر شده اند.

سردار ساجدی نیا از کشف ۱۲ تن مواد مخدر طی ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: مسیر ترانزیت انواع مواد مخدر از شرق کشور به تهران بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص شایعات حضور داعش در تهران اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر حضور داعش در تهران به دست ما نرسیده است، اما باید گفت همکاران در مجموعه پایتخت در راستای جلوگیری از هر نوع اتفاق در آماده باش به سر می‌برند.

وی در مورد تمهیدات در انتخابات اظهار کرد: اگر میتینگ‌های انتخاباتی، مجوزهای لازم را داشته باشند، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ستاد فاتب به اجرای طرح‌های امنیتی، حفاظتی و ترافیکی پلیس تهران برای برپایی هر چه باشکوه‌تر اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز اشاره و اظهار داشت: امروز و فردا دوشنبه در ساختمان اجلاس در بزرگراه چمران حضور رؤسای کشورهای صادرکننده گاز را داریم و به همین دلیل تمهیدات خاصی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از پیش از ظهر محدودیت‌های تردد را در محدوده‌های چمران، نیایش، زیر پل پارک‌وی، محدوه خیابان ولیعصر، ولنجک و محمودیه اعمال خواهیم کرد و از شهروندان ساکن در این مناطق خواهش می‌کنیم که همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: فردا در مناطق یک، ۲ و ۳ تهران مراکز علمی، دانشگاهی و برخی مراکز دولتی تعطیل است.

وی به اقدامات امنیتی انجام شده برای اجرای این اجلاس اشاره و بیان داشت: همکاران ما در کلیه مناطق، معابر، هتل‌ها و مسیر تردد این افراد مستقر شده و حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص انتشار عکسی با این مضمون که فردی در مترو در حال استعمال شیشه است، گفت: به حمدالله همکاران ما در پلیس مترو حضور و تلاششان این است که امنیت برقرار شود.در مترو مجموعه‌ای به نام حفاظت و حراست مشغول به کار است که ۸۰۰ نفر به صورت شخصی در آن فعالیت می‌کنند که به همین منظور نیز جذب شده‌اند که باید این افراد همکاری بیشتری را داشته باشند.

وی ادامه داد: استقرار در ایستگاه‌ها و متروها با مجموعه حراستی مترو است و با توجه به آنکه این افراد حقوق‌بگیر هستند باید برخورد کنند؛ اگر چه پلیس آمادگی کامل برای برخورد با این دسته از جرایم مشهود را دارد.

سردار ساجدی نیا در پاسخ به سؤالی در مورد رشد قتل در تهران گفت: امسال بیش از ۹۰ درصد قتل‌ها کشف شده و اکثر قریب به اتفاق پرونده قتل‌های سال گذشته نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص قتل‌های سریالی و یا تشابه قتلی خاطرنشان کرد: در تهران قتل‌های سریالی یا تشابه قتلی نداریم.

وی در مورد دست‌فروشان بیان داشت: بحث دستگیری دستفروشان نیست بلکه بحث شناسایی و ساماندهی آنهاست.

منبع : برترین ها

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار