پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

خبرها و تصاویر از انتخاب بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۴

فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان توانست با کسب ۳۳.۷۶ درصد آرا برای سومین بار به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد.
لیونل مسی با کسب ۱۵.۷۶ درصد آرا مقام دوم و مانوئل نویر دروازه بان آلمانی باشگاه بایرن مونیخ با ۱۵.۷۲ درصد آرا به مقام سوم رسید.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به ترتیب به هموطن خود کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر رأی داده است. جواد نکونام هم دقیقاً همین انتخاب را داشته است و ستاره پرتغالی رئال مادرید را به عنوان گزینه اول، مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به عنوان گزینه دوم و دروازه‌بان آلمان بایرن مونیخ را به عنوان سومین گزینه خود انتخاب کرده است.
رونالدو جونیور، پسر کریس رونالدو، مانند سال گذشته همراه پدر در مراسم فیفا گالا حضور داشت و باز هم دست پر مراسم را ترک کرد.

 

 

 

 

 

 

تیپ مسی در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۴

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

یکی از نکات جالب توجه عدم رای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به یکدیگر است. گفتنی است رونالدو سه رای خود را به ترتیب به سرخیو راموس، کریم بنزما و گرت بیل داده است و مسی نیز آرای خود را به آنخل دی ماریا، آندرس اینیستا و خاویر ماسچرانو اختصاص داده است. کاپیتان برزیل، نیمار، نیز رای ۵ امتیازی خود را به لیونل مسی، رای ۳ امتیازی را به کریس رونالدو و رای یک امتیازی خود را به خاویر ماسچرانو داده است و فالکائو، جیمز رودریگز، کریس رونالدو آنخل دی ماریا را به عنوان سه نماینده خود انتخاب کرده است.

 

 

 

 

کاپیتان آلمان، باستین شواین اشتایگر، آراء خود را به مانوئل نویر، فیلیپ لام و توماس مولر اختصاص داده است و مربی او یواخیم لو، نویر، لام و شواین اشتایگر را انتخاب نموده است. جیان لوئیجی بوفون، کاپیتان ایتالیا ترتیب سه نفر اول را درست حدس زده است و آرای او به ترتیب کریس رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر هستند و آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا، نیز به همین شکل آرای خود را ارسال کرده است.

 

 

کاپیتان اسپانیا، ایکر کاسیاس، نیز رونالدو، راموس و مولر را انتخاب کرده است و ویسنته دل بوسکه نیز به رونالدو، لام و راموس رای داده است. مربی ارژانتین، جراردو مارتینو، به مسی، دی ماریا و ماسکرانو رای داده است و مربی برزیل، دونگا، نیمار، رونالدو و زلاتان را انتخاب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

نادین کسلر-بازیکن تیم ملی آلمان و ولفسبورگ به عنوان بهترین بازیکن سال بانوان انتخاب شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

یوآخیم لو، به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۴ دنیا معرفی شد.

او این عنوان را در رقابت با آنچلوتی و سیمئونه تصاحب کرد. دقایقی پیش کارلو آنچلوتی، نزدیک ترین رقیب لو، این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد و به لو بابت این افتخار تبریک گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

در حالی که همگان انتظار داشتند که گل رابین فن پرسی به اسپانیا به عنوان برترین گل سال و برنده ی جایزه ی پوشکاش شود در اتفاقی عجیب و غیر منتظره این جایزه به شماره ی ۱۰ تیم رئال مادرید رسید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

تیم منتخب سال ۲۰۱۴ فیفا انتخاب شد

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

سلفی دل پیرو در حاشیه مراسم توپ طلای ۲۰۱۴

 

 

 

 

 

 

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار