پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

ربودن دختر مورد علاقه پس از شنیدن جواب منفی/اسارت دختر جوان در مرغداری

با اقدام ماموران انتظامی خلخال استان اردبیل مردی که از روی علاقه و انتقام گیری دست به آدمربایی زده بود، دستگیر و دختر ربوده شده آزاد شد.

سرهنگ بهمنی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، گفت: مردی ۲۸ ساله با مراجعه به اکیپ گشت پلیس در خلخال گزارش از ربوده شدن برادر زاده اش از شهر ری توسط مردی ۲۱ ساله را ارائه داد.

وی افزود: این مرد در گزارش خود به ماموران گفت که خواهر زاده ام در تماس کوتاهی با من موضوع ربوده شدن را مطرح کرد و گفت در یک واحد مرغداری در خلخال زندانی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال ادامه داد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و در کمترین زمان ممکن محل نگهداری دختر ربوده شده را شناسایی و در عملیاتی ویژه آدمربا را دستگیر و دختر جوان ربوده شده را نجات می دهند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده هدف از آدمربایی را علاقه شدید به دختر جوان عدم موافقت والدین وی با ازدواج آنان اعلام کرد و گفت که به خاطر انتقام جویی تصمیم گرفتم وی را ربوده و به منطقه ای دور انتقال دهم که در این کار موفق شدم. ولی با اقدام پلیس نتوانستم تمام نقشه ام را عملی کنم.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار