پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

رژیم جذرال موتورز ۷ روزه برای لاغری

041951932052015102a

رژیم جذرال موتورز ۷ روزه برای لاغری

اولین روز رژیم لاغری ( میوه های تازه ) : روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است ، می توانید تا هر اندازه که میخواهید و از هر نوع میوه ای که دوست دارید به جز موز استفاده کنید.

میوه هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند ، همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و هیج ماده غذایی دیگری دست حتی سبزیجات خام یا پخته هم مصرف نکنید ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید.

دومین روز رژیم لاغری ( سبزیجات ) : در روز دوم تا جایی که دوست دارید از انواع سبزیجات خام یا پخته مصرف کنید ، برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید ، سیب زمینی هم جز و سبزیجات به حساب می آید و میتوانید به صورت آب پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید تا کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود.

بعضی از بهترین سبزیجاتی که می توانید برای روز دوم برنامه غذایی تان استفاده کنید عبارتند از لوبیا ، هویج ، بروکلی ،خیار ، کاهو ، کلم و … ، یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه را حتما مصرف کنید.

سومین روز رژیم لاغری ( ترکیب میوه ها و سبزیجات ) : در روز سوم میتوانید هم از سبزیجات و هم میوه ها استفاده کنید اما سیب زمینی و موز مصرف نکنید ، مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

چهارمین روز رژیم لاغری ( موز و شیر ) : در روز چهارم می توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و ۳ لیوان شیر مصرف کنید ، باید سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که احساس گرسنگی نکنید ، مثلاً ۱ موز و ۱ لیوان شیر را صبح ، ۱ لیوان شیر و ۳ عدد موز را ظهر ، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید ، اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

پنجمین روز رژیم لاغری ( برنج و گوجه فرنگی ) : روز پنجم می توانید یک لیوان برنج برای ناهار و ۷ گوجه فرنگی در طول روز بخورید ، از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود حتما ۱۲ لیوان آب بنوشید.

ششمین روز رژیم لاغری ( برنج و سبزیجات ) : در این روز میتوانید برای ناهار یک لیوان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز راسبزیجات مصرف کنید ، دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید.

هفتمین روز رژیم لاغری ( آب میوه و سبزیجات ) : این آخرین روز رژیم است و در این روز اجازه دارید یک لیوان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه تان را بخورید ، این بهترین روز کل هفته تان خواهد بود.

پس از رژیم متوجه کاهش وزنی حدود ۴ – ۸ کیلوگرم خواهید شد ، خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان بهتر از قبل عمل می کند ، برای همه افرادی که برای کم کردن اضافه وزن به خودشان گرسنگی می دهند این سالم ترین و سریع ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه : این رژیم حداکثر ۱ بار در ماه پیشنهاد میشود ، پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم از ویتامین ها و مکمل های غذایی با تجویز پزشک استفاده نمایید.

مهمترین نکته در رژیم این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید ، گرسنگی کشیدن نتیجه عکس می دهد ، این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید.

منبع : آکاایران

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار