پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

رژیم لاغری در ۱۰ روز

1457594384landscape-1428097083-151327207

رژیم لاغری در ۱۰ روز


صبحانه

اسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
۲ عدد تخم مرغ آب پز
قهوه یا چای
۱ عدد سیب

 

حواستان باشد که تخم مرغ ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می توانید به راحتی زرده های تخم مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده ها حساب شده.

و به جای سیب، میوه های دیگر را جایگزین نکنید. سیب خاصیت آنتی باکتریال دارد و در مقابل بیماری ها بیمه تان می کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می کند و باعث می شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید.

 

رژیم ناهار برای لاغر شدن

درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می خواهید لاغر شوید.

گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب پز
سالاد فصل بدون مایونز
۲/۱ لیوان آب کرفس

 

*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.

 

*به جای آب کرفس نمی توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می گیرید، در بافت آن شکست انجام می شود و فیبرش را از دست می دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.

 

شام رژیم لاغری سریع

از قدیم گفته اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید.

گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب پز) سبزیجات تازه و جوانه ها
چای یا قهوه
لیمو ترش تازه

 

*تعادل بین گوشت ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت قرمز می خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی شود آن را از برنامه غذایی تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا۳ ماهی هم حساب شده.

 

*بعضی از آدم ها را دیده اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم ها کم است و بدن مجبور می شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می آورید، باعث می شود که فقط چربی تان بسوزد ولی برای عضله تان اتفاقی نیفتد.

 

*بهتر است برای سبزیجات تازه تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه ای و…

 

میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!

اگر توقع دارید زمانی که رژیم می گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

۱ لیوان آب گوجه فرنگی یا
شیر کم چرب یا
یک عدد موز کوچک

 

 

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار