پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

سربازی که پنج تن از مامران زندان را کشت

 406747_832

سربازی که پنج تن از مامران زندان را کشت

سعید غلامزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس است: متهم در کمیسیون پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفته و بررسی ها حکایت از این داشته که در نامبرده هیچگونه علائمی از جنون مشاهده نشده است.پیشتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستان آباده در مجلس شورای اسلامی و نیز محمدرضا زارع فرماندار این شهرستان در گفت و گو با ایرنا عنوان کرده بودند که سرباز وظیفه ای که حدود ساعت هفت صبح یکشنبه با شلیک گلوله در حیاط زندان آباده باعث کشته شدن پنج نظامی و مجروح شدن یک سرباز دیگر شد، ضمن داشتن اختلالات روانی با مقتولین نیز اختلاف سلیقه داشته است.

این گزارش حاکیست سرباز متهم در برج دیده بانی حیاط زندان ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرده و با مراجعه افسر نگهبان برای بررسی موضوع، وی و چهار تن از سربازان را به قتل رساند.

به گفته مسئولان منطقه بدنبال این حادثه به منظور کنترل شرایط و ایجاد آرامش در شهرستان، بلافاصله شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داد که در آن ماموریت هایی به سازمان های مرتبط محول شد تا موضوع را به سرعت و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.

سازمان زندان‌های ایران اعلام کرده است که تیراندازی یک سرباز وظیفه در زندان آباده در استان فارس باعث کشته شدن پنج نفر از ماموران یگان حفاظت از زندان شده است.بنا بر اعلام سازمان زندان‌ها این تیراندازی در ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه، ۵ مهر دقایقی بعد از اذان صبح رخ داده است.

فرماندار شهرستان آباده در استان فارس گفت: سرباز وظیفه ای که حدود ساعت هفت صبح یکشنبه با شلیک گلوله در حیاط زندان آباده باعث کشته شدن پنج نظامی و مجروح شدن یک سرباز دیگر شد، مشکل روحی و روانی داشت.

محمدرضا زارع افزود: بررسی ها نشان می دهد که فرد ضارب دارای اختلالات روانی بوده و با مقتولین نیز اختلاف قبلی داشته است.
وی ادامه داد: این سرباز در برج دیده بانی حیاط زندان ابتدا چند تیر هوایی شلیک کرد و با مراجعه افسر نگهبان برای بررسی موضوع، وی و چهار تن از سربازان را به قتل رساند.
زارع گفت: به منظور کنترل شرایط و ایجاد آرامش در شهرستان، بلافاصله شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه داد که در آن ماموریت هایی به سازمان های مرتبط محول شد تا موضوع را به سرعت و تا رسیدن به نتیجه نهایی دنبال کنند.فرماندار آباده افزود: فرد ضارب هم اینک در بازداشت به سر می برد و تحت بازجویی قرار دارد.رحیم زارع نماینده مردم آباده، خرم بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی نیز، اختلاف سرباز قاتل با دیگر سربازان مستقر در زندان آباده را از علل وقوع این حادثه اعلام کرده است.

صبح امروز یک سرباز که گفته می شود فقط ۲۰ روز از حضور وی در زندان آباده می گذرد، پس از شلیک تیر هوایی، اقدام به شلیک به سوی شش مامور دیگر زندان می کند که در این میان پنج نفر کشته و یک نفر نیز به شدت زخمی می شود.شهرستان آباده در ۲۷۴کیلومتری شمال شیرازقرار دارد و از توابع استان یزد است.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار