پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

شایعه درگذشت فرح پهلوی

شایعه درگذشت فرح پهلوی,فرح پهلوی مرد,فوت فرح پهلوی,فرح پهلوی درگذشت

شایعه درگذشت فرح پهلوی,فرح پهلوی مرد,فوت فرح پهلوی,فرح پهلوی درگذشت,مرگ فرح پهلوی,شایعه فونت پهلوی فرح,فرح پهلوی کشته شد,فرح پهلوی زنده است,خودکشی فرح پهلوی.

شایعه درگذشت فرح پهلوی        . . . Farah Pahlavi

.

.

تکذیب درگذشت فرح پهلوی

.

.

.

فرح که به همراه خانواده خود پیس از فرار در فرانسه زندگی می‌کرد،درگذشت
.فرح همسر سوم محمدرضا پهلوی، شاه زمان طاغوت ایران بود که به همراه همسر خود بعد از تاراج تمام سرمایه متعلق به مردم در پی انقلاب با شکوه ملت ایران اقدام به فرار از ایران کرد.
.
به گزارش جهان، انتشار این خبر در حالی است که رضا پهلوی روز ۱۴ فروردین در صفحه شخصی خود نوشته بود: “خبری که برای شهبانو، مادرم شایعه کرده اند، ساختگی است.”
.
گفتنی است،فرح فرزند فریده قطبی و سهراب دیبا (از خاندان دیبا) در روز ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۱۷ه.ش در تهران به دنیا آمد. او درکودکی پدرش را بر اثر بیماری سرطان از دست داد. او پس از اتمام تحصیل در مدرسه ژاندارک و دبیرستان رازی تهران، به همراه پسر دایی‌اش رضا قطبی برای ادامه تحصیل راهی فرانسه شد و در رشته معماری ادامه تحصیل داد. وی پس از مدتی تحصیلات خود را در پاریس رها نمود و در آبان سال ۱۳۳۸ ه.ش با محمدرضا شاه پهلوی که به تازگی از همسر دوم خود ثریا اسفندیاری جدا شده بود ازدواج کرد. در همان سال او به عنوان اولین ملکه ایران تاجگذاری نمود. او ۴ فرزند به نامهای رضا، فرحناز، علیرضا و لیلا به دنیا آورد. دو ماه قبل از انقلاب ۱۳۵۷ و با اوج گیری اعتراضات مردمی، وی همراه با شوهرش ایران را ترک کرد و در ایالات متحده آمریکا و فرانسه(پاریس) زندگی می‌‌کرد.

 .
 .

منبع: همشهر

.

.

.

شایعه مرگ فرح پهلوی,فرح پهلوی مرد,فوت فرح پهلوی,فرح پهلوی درگذشت,مرگ فرح پهلوی,شایعه فونت پهلوی فرح,فرح پهلوی کشته شد,فرح پهلوی زنده است,خودکشی فرح پهلوی,شایعه درگذشت فرح پهلوی

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار