پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

شبنم قلی خانی عکس نوزادش را به اشتراک گذاشت

download (1)

شبنم قلی خانی  عکس نوزادش را به اشتراک گذاشت

شبنم قلی خانی ،  فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر «آنتیگونه» در تئاتر شهر تهران آغاز کرد. شهریار بحرانی که از بازی شبنم قلی خانی خوشش آمده بود، او را برای ایفای نقش حضرت مریم در فیلم سینمایی «مریم مقدس» انتخاب کرد.

o0cdcpfvl291xpn6q0l8

اولین عکس منتشر شده از فرزند شبنم قلی خانی ، بچه شبنم قلی خانی

ppkk7ne1iilmdedxawe5

عکس جدید منتشر شده از شبنم قلی خانی با دخترش شانا

نحوه آشنایی شبنم قلی خانی و همسرش

خواهر شبنم قلی خانی و خواهر رضا (همسر شبنم قلی خانی) برای اینکه بتوانند این دو جوان را به هم برسانند . دست به اقدام جالبی زدند . خواهر رضا , برادرش را به خواهر دوستش, شبنم معرفی کردند . برای یک پروژه ساده ماکت سازی . اما این ماجرا به یک پروژه ماکت سازی ختم نشد و پس از آشنایی های مکرر به یکدیگر علاقه مند شدند . و در نهایت در سال ۸۶ شبنم قلی خانی جواب بله را به همسرش گفت . در حال حاضر ۶ سال از این ازدواج می گذرد و هیچگاه پیش نیامده است که شبنم قلی خانی عکس و یا مصاحبه ای از همسرش منتشر کند . چراکه به گفته شبنم قلی خانی همسرم دوست ندارد جلوی دوربین باشد و ترجیح میدهد زندگی عادی خود را دنبال کند .

hy7157tjvsvvbo7r3zs

شبنم قلی خانی در کنار همسرش

پس از ازدواج همسر شبنم قلی خانی به دلیل موقیت کاری ساکن دبی می شود و در چند سال اول زندگی مشترک به دور از هم زندگی می کردند . در حال حاضر شبنم قلی خوانی به همراه همسرش برای ادامه تحصیلی به استرالیا سفر کرده اند . خانم قلی خانی علت سفر به استرالیا را کسب دانش و علم بیشتر در حرفه کارگردانی اعلام کرده است . ایشان و همسرشان ۲ سال ساکن استرالیا شده اند و ۲ سال دیگر میبایست در این کشور جهت دریافت مدرک کارگردانی ادامه زندگی دهند .

بیوگرافی شبنم قلی‌خانی :

شبنم قلی‌خانی زادهٔ (۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند.
شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد. شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی درخشید. در سال ۲۰۰۵، شبنم نخستین اثر خود به نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی‌کرد و وارد عرصهٔ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

شبنم قلی خانی بالاخره از عکس دختر تازه متولد شده اش رونمایی کرد

عکس جدید شبنم قلی خانی در کنار مادر و برادرش

 شبنم قلی خانی بالاخره از عکس دختر تازه متولد شده اش رونمایی کرد

عکس جدید شبنم قلی خانی

 شبنم قلی خانی بالاخره از عکس دختر تازه متولد شده اش رونمایی کرد
منبع : پرشین وی

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار