پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

صدور حکم دو مامور متجاوز فرودگاه جده

صدور حکم دو مامور متجاوز فرودگاه جده

صدور حکم دو مامور متجاوز فرودگاه جده به نوجوان های ایرانی,احکام دو مامور متجاوزر به دو نوجوانی ایرانی در فرودگاه جده,احکام متجاوزان فرودگاه جده عربستان .

صدور حکم دو مامور متجاوز فرودگاه جده به نوجوان های ایرانی

.

.

صدور مامور متجاوزر به دو نوجوان ایرانی فرودگاه جده

.

 

.

.


.

خبرگزاری اسوشیتدپرس، ساعاتی قبل،به نقل از یک مقام امنیتی عربستان سعودی نوشت که دو مامور فرودگاه بین‌المللی شهر جده که در فروردین‌ماه امسال به آزار جنسی دو نوجوان زائر ایرانی متهم شده بودند، از سوی دادگاه، هر یک به ۴ سال حبس و ۱۰۰۰ ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

.

این مقام سعودی که نخواسته هویتش فاش شود، به این خبرگزاری گفته که دادگاه جنایی جده، این حکم را روز چهارشنبه صادر کرده است.

.

حادثه‌ی آزار جنسی دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده باعث شد که حکومت ایران تمامی سفرهای “حج عمره” را تعلیق کند.

.

هرچند که جزییات این حادثه اعلام نشده است اما خبرگزاری‌های ایران به نقل از خانواده‌های دو زائر نوجوان گفته‌اند که آن‌ها در هنگام بازرسی بدنی در فرودگاه جده پیش از بازگشت به ایران، مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

.

در این میان، مقامات جمهوری اسلامی نیز از زمان انتشار خبر آزار و اذیت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، اظهارنظرهای متناقضی را درباره‌ی ماهیت این اتفاق بیان کرده‌اند. برخی از این مقامات گفته‌اند که آن‌چه برای این دو نوجوان اتفاق افتاده “شبه‌تجاوز” یا “تعرض” بوده و برخی دیگر از آن به عنوان “تجاوز جنسی” یاد کرده‌اند.

.

با این وجود، خانواده‌های این دو نوجوان در روز ۲۳ فروردین‌ماه با حضور در وزارت خارجه جمهوری اسلامی تاکید کردند که «تجاوزی رخ نداده و بیشتر آزار و اذیت و بی‌حرمتی بوده است».از سوی دیگر، صدور حکم حبس و شلاق برای دو مامور خاطی فرودگاه جده در حالی صورت می‌گیرد که مقامات جمهوری اسلامی در نزدیک به دو ماه گذشته از وعده‌ی مقامات سعودی به آن‌ها مبنی بر صدور “اشد مجازات” برای این دو مامور خبر داده بودند.

.

روز ۲۵ فروردین‌ماه نیز منصورالترکی، “سخنگوی امنیت وزارت کشور” عربستان سعودی در بیانیه‌ای تاکید کرده بود که اگر دو مامور فرودگاه جده در رابطه با اتهامات خود “گناه‌کار” شناخته‌ شوند «بر اساس قانون پادشاهی عربستان، مبتنی بر قرآن و سنت، شدیدترین مجازات علیه آن‌ها به اجرا در خواهد آمد».

.


.

.

صدور حکم دو مامور متجاوز فرودگاه جده به نوجوان های ایرانی,احکام دو مامور متجاوزر به دو نوجوانی ایرانی در فرودگاه جده,احکام متجاوزان فرودگاه جده عربستان,جزئیات حکم دادگاهی دو مامور متجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده عربستان,حکم تجاوزر به دو نوجوان ایرانی صادر شد

 

Related Posts

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار