پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

عکس لخت ارسلان قاسمی,

هک شدن اینستاگرام ارسلان قاسمی,عکس لخت ارسلان قاسمی,ارسلان قاسمی

 .

آبا اینستاگرام ارسلان قاسمی هک شده است؟

.

عکسهای لخت با نوشته های غیر اخلاقی رو بدنش در اینستاگرام رسمی این بازیگر منتشر شده

.

.

.

 

.

 

.

.

در چند روزه گذشته شاهده انتشار عکس های غیر اخلاقی یکی از بازیگران بودیم

.

متاسفانه این عکس ها که با نوشته های غیر اخلاقی هم همراه بود احتمال هک شدن اکانت این بازیگر می رفت،ولی متاسفانه تا این لحظه کسی از دوستان و همکاران این بازیگر در پیج های خود به این موضوع اشاره نکردن ولی با دقت در عکس ها و نوشته میشود پی برد این پیج هک شده و عکسا بصورت حرفه ای با فتوشاپ عوض شده است.

.

پیغامی از خانوم  گلچین که برای ارسلان قاسمی نوشته شده که میتونید از زیر  بخونید :

.

از کودکی به ما آموخته اند که همواره باید هوای هم را داشته باشیم… نه با زبان و کلام و گفتار که با زبان دل و همدلی… آموخته ایم تا در مقابله با افکار شیطانی و رفتار های بیمارگونه ی عده ای سود جو و پست فطرت حرفی برای گفتن داشته باشیم… ارسلان جان ! برادرم این را بدان که غم و غصه ی تو، دغدغه و غم ماست. ما هماره در کنار تو بوده ایم و خواهیم ماند. و از تو دوست… برادر… و هنرمند گرامی حمایت می نماییم…
.
تا روزی رسد که دیگر شاهد چنین حرکاتی و چنین بی مهری ها از طرف “اغیار” نباشیم… هنرمند واقعی کسی است که در مقابل جهل جاهلان و عداوت کور دلان، صبر پیشه کند و جز استقامت به چیزی نیاندیشد… این را بدان و باور کن : ” عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ” و به لطف حضرت حق، با تو و در جوار تو هستیم … مانا باشی ارسلان جان… مائده گچبرزاده – ۸ اسفند ۱۳۹۳ .

.

فتوکده آرزوی سلامتی برای ارسلان قاسمی عزیز دارد.

.

arsalanghasem-nx-photokade (2)    arsalanghasem-nx-photokade (4)  هک شدن اینستاگرام ارسلان قاسمی,عکس لخت ارسلان قاسمی,عکس ارسلان قاسمی بدون لباس در اینستاگرام,عکسهای لخت ارسلان قاسمی,عکس هک شدن اینستاگرام ارسلان قاسمی,لخت  arsalanghasem-nx-photokade (6)  arsalanghasem-nx-photokade (7)

.

.منبع : فتوکده

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار