پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

عکس های برهنه در فیس بوک کار دست دختر جوان داد +تصاویر

به گزارش پرشین گرند به نقل از دیلی خبر : فیس بوک بازی دختر ۱۲ ساله و عکس برهنه کار دستش داد همیشه اینترنت مکان امنی برای فرزندان نیست . مخصوصا زمانی که فرزندان بتوانند آزادانه در فضای مجازی به جستجو و گفتگو بپردازند. ورود دختر ۱۲ ساله به فیس بوک جنجال به پا کرد. دختر ۱۲ ساله اهل ترینیدا و توباگو به درخواست پسریتصاویر نیمه برهنه از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

هنگامی که مادر در فیس بوک با تصاویر زننده دختر خود روبرو شد نتوانست خود را کنترل نماید و با شلاق به جان دختر خود افتاد ..دختر در حالی که بلند بلند گریه و اظهار پشیمانی میکرد همچنان مورد سرزنش و نکوهش قرار گرفت.
در خصوص این ویدئوی ۶ دقیقه ای کاربران نظرات متعددی ابراز کرده اند .برخی حرکت مادر را قابل تقدیر و برخی نوعی کودک آزاری قلمداد نمودند. انتشار این ویدئو روز یکشنبه بیش از ۴۳ هزار بار دیده شده است. روز چهارشنبه دو دختر با انتشار ویدئویی در حمایت از کار مادرشان ابراز داشتند که مادرشان زن خوبی است و هدف او تربیت و نصیحت ایشان بوده است. خانم “هلن بارلت” که شوهر خود را از دست داده است به رادیوی محلی می گوید از زمانی که چهار فرزندم پدرشان را از دست دادند کنترل انها برایم دشوار شده است. من حاضرم به زندان بروم ولی دخترانم در طراط مستقیم باشند. خانم هلن که هم اکنون مجرد است می افزاید هر کاری که صلاح باشد انجام می دهد تا دخترانش منحرف نشوند.

 

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار