پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

فال امروز چهارشنبه ۱ مهرماه ۹۴

405003_994

فال امروز چهارشنبه ۱ مهرماه ۹۴

فروردین

احساس می کنید که امروز مثل همیشه نیستید.دلیل آن نه بیماری بلکه خستگی شماست. دردهایی که دارید به دلیل استرس های اخیری است که به شما وارد شده است، بهتر است کمی به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید. به عنوان مثال در وان حمام دراز بکشید و کتاب بخوانید. ذهن شما باید از مسائل مختلف خالی شود بنابراین رمان های تخیلی را به شما پیشنهاد می کنیم. ممکن است با شریک زندگی تان کمی بگو مگو داشته باشید، برای این که اختلاف شما بیش از این ادامه پیدا نکند، دست او را بگیرید و با هم به یک رستوران بروید. از زیاده روی در غذا خوردن نیز بپرهیزید.

اردیبهشت

خواب های عجیب و غریبی که دیشب دیده اید، خلاقیت امروز شما را بالا برده است. شاید بد نباشید یک اثر هنری خلق کنید یا به مطالعه کتاب های تخیلی بپردازید. روابط رمانتیک و عاشقانه در زندگی شما جایگاه والایی دارند. اگر نسبت به شریک زندگی خود اعتماد کافی نداشته باشید، از بیان احساسات واقعی تان و به تنع از رابطه ایده آلی که در ذهن خود دارید دور خواهید شد. به او شانسی دوباره دهید. بگذارید که از راز دل شما همین حالا باخبر شود. او از شنیدن حرف های شما غافلگیر خواهد شد.

خرداد

نسبت به خانواده به خصوص مادر خود احساس نگرانی می کنید، شاید دلیل آن عدم آگاهی از شرایط کنونی است. توصیه می کنیم تمام حقایقی را که به آن احتیاج دارید جمع آوری سپس روی آنها تمرکز کنید و با کمک قدرت درونی تان به دنبال بهترین راه حل و رفع مشکلات باشید. شما فرد مهربانی هستید آنقدر که نمی توانید پیشنهادهای دیگران را رد کنید. عشق زندگی تان نیز به شما پیشنهاد کاری را داده که ممکن است برای هر دویتان خطرناک باشد، بهتر است قبل از شروع آن خوب با یکدیگر گفتگو و جنبه های مختلف آن را بررسی کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.
تیر

امروز حرف هایی را در مورد یکی از دوستان نزدیک تان می شنوید طوری که نظرتان در مورد او تغییر می کند. اما بهتر است قبل از هر گونه پیش داوری و پذیرفتن، تمام اطلاعات دریافتی را به خوبی بررسی کنید و حقایق را بسنجید. در نهایت به این نتیجه می رسید که بیشتر اطلاعاتی که به گوش شما رسیده، شایغه ای بیش نبود. حال که قدرت تخیل تان افزایش یافته، بهتر است کاغذی بر دارید و ایده های خود را روی آن بنویسید یا حتی نقاشی کنید. ممکن است دیگران شما را فردی نامهربان خوانده باشند اما این شمایید که حقیقت را می دانید پس غم به دلتان راه ندهید. برای تغییر روحیه تان با عشق زندگی تان به گشت و گذار بروید. حتی اگر حوصبه خندیدن ندارید، این کار را بکنید.

مرداد

 امروز درگیر مشکلات مالی هستید. برنامه ریزی برای آینده کمی برایتان دشوار شده است. مدت هاست به دنبال وامی بوده اید اما هنوز آن را دریافت نکرده اید اما نگران نباشید و عجله نکنید زیرا همه چیز در نهایت سر جای خودش قرار خواهد گرفت.شاید لبخند زدن در چنین روزی برای شما سخت باشد اما به زودی خبری را می شوید که خنده را بر لبان تان می آورد.این خبر از طرف یکی از عزیزترین های زندگی تان به شما می رسد. او تصمیم دارد تغییری در زندگی شما بوجود آورد که مدت ها به دنبالش بوده اید.

 

شهریور

مشکلاتی که اخیرا در خانواده شما رخ داده، باعث شده به فکر تغییری در زندگی خود باشید. یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به شما دروغ گفته و این موضوع به شدت ذهن شما را درگیر کرده است. ناراحت نباشید و سعی کنید افکار منفی را از خود دور کنید. امروز زمان خوبی برای تصمیم گیری نیست. تا هنگامی که خوش بینی و انرژی مثبت دوباره به سراغ تان بیاید، صبر کنید. بهتر است امروز کمی مهربان تر از روزهای دیگر باشید.اگر عشق زندگی تان به هر دلیلی ناراحت است، سعی کنید روحیه او را عوض کنید. امروز به هر چیزی که بر سر راهتان قرار می گیرد از ته دل بخندید.

 

مهر
امروز قوه خلاقیت و شهود شمابه بالاترین سطح خود می رسد طوری که دوست دارید ایده های خود را بر کاغذ بیاورید. شاید فکر کنید ایده هایتان آنقدر نیست که بتوانید آنها را بنویسید اما عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و بار دیگر به سراغش بروید. فردی که شرایط روحی خوبی ندارد، نزد شما می آید. احتمال این که اعصاب شما را هم بهم بریزد زیاد است بنابراین به او بگویید که وقت ندارید و کار خودتان را ادامه دهید.اگر عشق زندگی تان شما را تهدید به تمام کردن رابطه کند، چه عکس العملی از خود نشان می دهید؟ بهتر است درباره رابطه عاطفی که در آن به سر می برید به خوبی فکر کنید.

آبان

چند وقتی است پروژه ای را آغاز کرده اید که حال در مورد در آمد آن شک دارید. ممکن است حتی به مشکلات مالی بر بخورید و برای به اتمام رساندن آن به حمایت دیگران احتیاج داشته باشید. نگرانی شما بی مورد است زیرا این شرایط موقتی است و تمام نشانه ها از موفقیت شما خبر می دهند.شاید لبخندی که بر لبانتان است امروز تبدیل به ناراحتی شود. دراین مواقع سعی کنید وقتتان را با افرادی که شما را شاد می کنند یا حتی برای شادی شما پیشنهادهایی می دهند، بگذرانید. حال وقت آن است کمی کار را رها کنید و با خودتان خوش بگذرانید.
آذر
جر و بحثی که اخیرا با یکی از دوستان تان کرده اید، ذهن شما را درگیر کرده و شما را در شرایط بدی قرار داده است. بهتر است خودتان را درگیر نکنید زیرا هر چه بیشتر بر آن پافشاری کنید، بیشتر عصبی خواهید شد. به چیزهای خوب دیگر فکر کنید تا کمی آرام شوید سپس با زاویه دید دیگری آن را بررسی کنید.اگر از عشق زندگی تان دور هستید، بهتر است با او در مورد تغییراتی که می توانید برای بهبود رابطه بدهید، صحبت کنید. شاید اکنون جواب مورد نظر را دریافت نکنید اما به زودی به مراد دل خود خواهید رسید.

دی
قدرت تخیل تان فوران کرده است و مدام زندگی در مکانی دور، آرام و خیالی را در سر می پرورانید. دوست دارید همه چیز را ناگهان رها و به سرزمین رویایی تان سفر کنید. شما فردی هستید که قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر می کنید و جوانب آن را در نظر می گیرید اما امروز دوست دارید گونه ای دیگر عمل کنید. اگر شرایط فراهم است و محدودیتی هم ندارید، به مکانی خوش آب و هوا سفر کنید. همه ما گه گاهی به چنین مسافرت هایی احتیاج داریم. امروز بیش از هر زمان دیگری با عشقتان احساس نزدیکی می کنید. برای این که روز شما کامل شود با دوستان مشترکتان قرار و خوش بگذرانید.

بهمن

 درخواست هایی که اخیرا از شما شده است باعث شده فکر کنید دیگران دارند از شما سو استفاده می کنند.دوستی از شما تقاضای وام کرده است اما شما میترسید که او توانایی بازگرداندن آن را نداشته باشد، به همین دلیل میان دو راهی گیر کرده اید. توصیه می کنیم تنها برای افرادی که لیاقت دارند و شکرگزارند از خودتان مایه بگذارید. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید اما از آنجا که عشق تان فرد خیلی حساسی نیست و می تواند منطقی عمل کند، بهتر است با او گفتگو کنید.تماشای یک فیلم کمدی را به شما پیشنهاد می دهیم.

اسفند
امروز بی هیچ دلیلی احساس افسردگی می کنید طوری که خانواده، دوست و عشق زندگی تان احساس نگرانی می کنند. در چنین روزی بهتر است خودتان را با کارهایی که دوست دارید، سرگرم کنید. حتی اگر حس برقراری ارتباط با دیگران را ندارید، وقت تان را با آنها بگذرانید تا کمی حال و هوایتان عوض شود. شما و عشقتان هر دو به کمی خوشگذرانی احتیاج دارید، بنابراین وقت آن است به بیرون از خانه بروید و برای چند ساعت تمام مشکلات تان را فراموش کنید. هر کجا که آب و هوای بهتری دارد، همان جا را انتخاب کنید. احتمال این که تصادفا دوستی را در آن مکان ببینید نیز زیاد است.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار