پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

قتل پسر حوان توسط خواشتگار مادرش

قتل پسر حوان توسط خواشتگار مادرش

 اوایل مهر امسال مرد راننده ای هنگام عبور از جاده منتهی به شرق استان اصفهان، با جسد غرق در خون پسر نوجوانی روبه رو شد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد. دقایقی پس از این تماس، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی اصفهان همراه گروه بررسی صحنه جرم در محل حاضر شده و به اثربرداری از محل پرداختند.

بررسی ها نشان می داد ساعت ها از مرگ پسر ۱۷ ساله می گذرد و شواهد موجود در محل جنایت حاکی از آن بود که او غافلگیر شده و با ضربه های چاقو به قتل رسیده است.

شناسایی مقتول
در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان جنایی برای شناسایی هویت مقتول، به بررسی بانک اطلاعاتی و پرونده های افراد گمشده پرداختند که مشخص شد زنی روز قبل از کشف جسد با حضور در اداره پلیس و ارائه تصویر پسر ۱۷ ساله اش به نام حسن، اعلام کرده او یک روز است خانه ر ا ترک کرده و بازنگشته و جستجویش برای یافتن تنها فرزندش بی نتیجه مانده است.

در ادامه تحقیقات، ماموران با مطابقت جسدکشف شده با مشخصات و تصویر پسر گمشده، متوجه شدند مقتول فرزند این زن است. در ادامه با حضور مادر مقتول در پزشکی قانونی، هویت پسر وی شناسایی شد.

با تحقیق از مادر مقتول، او در اظهاراتش گفت: پس از فوت شوهرم با فرزندم زندگی می کردم و قرار بود به زودی ازدواج کنم و هرازگاهی هم مردی که از آشنایان خانوادگی مان بود، در امور خانه به ما کمک می کرد و آخرین بار هم پسرم قرار بود با حمید ـ آشنای خانوادگی ـ به خرید برود که از آن موقع به بعد دیگر از او خبری ندارم و حتی این مرد پاسخگوی تلفنش هم نیست. نمی دانم شاید او بداند چه کسی این بلا را سر فرزندم آورده و مرا داغدار کرده است.

ردپای یک آشنا در جنایت
با کشف این سرنخ، تحقیقات روی حمید متمرکز شد تا این که دو روز پیش مخفیگاه وی شناسایی و او پیش از فرار، دستگیر شد.

حمید ـ متهم پرونده ـ با انتقال به پلیس آگاهی اصفهان بازجویی شد و پس از اظهارات ضد و نقیض سرانجام به قتل پسر ۱۷ ساله اعتراف کرد.

اعتراف به قتل
متهم به قتل در اظهاراتش گفت: از آشنایان خانوادگی مقتول بودم. با توجه به این که او پدر نداشت، سعی می کردم همیشه به او محبت کنم و در کارهای خانه شان به مادرش کمک می کردم. در جریان رفت و آمد به خانه آنها به مادر حسن علاقه مند شده و این موضوع را به او گفتم، اما او علاقه ای برای ازدواج نشان نداد تا این که متوجه شدم فردی به خواستگاری اش آمده و قرار است با وی ازدواج کند. شعله های انتقام از این زن تمام وجودم را گرفت و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و نقشه قتل پسرش را طراحی کردم.

وی اضافه کرد: روز حادثه به بهانه این که می خواهم ماشین لباسشویی بخرم و از بیابان های اطراف شهر هم گیاهان دارویی بچینم، پسر نوجوان را فریب داده و با خود بردم. پس از طی مسافتی در بیابانی توقف کردم و از او خواستم در چیدن گیاهان دارویی کمکم کند. او در حال چیدن گیاهان بود که با برداشتن چاقویی از خودرویم، از پشت سر به او حمله کردم و با ضربه های چاقو او را به قتل رساندم و با رها کردن جسد متواری شدم. با این کار می خواستم طوری وانمود کنم که مرد خواستگار این کار را کرده تا او دستگیر و زندانی شود و مادر مقتول با من ازدواج کند.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل او صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شد.

وی با هشدار به خانواده ها از آنها خواست، اجازه ندهند افراد به راحتی وارد حریم خصوصی و زندگی شان شوند تا ناخواسته چنین حوادث تلخی برایشان رقم بخورد.

منبع : بیتوته

برچسب‌ها :

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار