پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

مرد هوس رانی که کفش خانم ها را بو میکرد دستگیر شد

images (3)

مرد هوس رانی که کفش خانم ها را بو میکرد دستگیر شد

پلیس مردی میانسال روی زمین خم می شد و کفش مردم را بو می کرد،را بازداشت کرد.این یک رفتار جنسیست که به آن فیتیش میگویند.به گزارش پارس ناز اکثر قریب به اتفاق فتیشیست ها مرد هستند و اشیایی که انتخاب می‌کنند بسیار متفاوتند؛ از اشیاء شهوت انگیز (مثل لباس‌های زیر زنانه، خصوصا آنها که پوشیده و کثیف شده و هنوز شسته نشده) گرفته تا اشیایی که ظاهرا کمتر رنگ و بوی جنسی دارند به نظر می رسد برخی از مردم به جای بو کردن گل به بو کردن کفش علاقه دارند! حداقل یک نفر چنین رفتاری دارد؛ اِدی جوانِ ۵۲ ساله.

1551292719-parsnaz-ir

انحراف مازوخیسم یا شهوت خودآزاری، نقطه‌ی مقابل انحراف جنسی سادیسم یا دیگرآزاری است. یک فرد سادیستیک ازآزار واذیت کردن دیگـــران لذت جنسی می‌برد، اما یک انسان مبتلا به «مازوخیسم» از عذاب و شکنجه‌‌أی که خودش متحمل می‌شود لذت جنسی کسب می‌کند. افرادی که به این نوع انحراف مبتلا هستند بشدت تمایل دارند که چه به وسیله‌ی خود و چه از طرف دیگران، آزار ببینند یا حتی شکنجه شوند و حتی تحقیر بشوند.

پس از بارها گزارش عجیب به پلیس درباره فردی که کفش ها را بو می کند، بالاخره پلیس رد این مرد میانسال را گرفت و او را بازداشت کرد. طبق گزارش ها اِدی جوانِ در دانشگاه بین المللی فلوریدا روی زمین خم می شد و کفش مردم را بو می کرد! پیش از این نام وی به عنوان مجرم جنسی در اداره پلیس به ثبت رسیده است؛ بنابراین شنیدن این خبر برای مقامات مربوطه چندان تعجب آور نیست.

ناگفته نماند پس از حضور پلیس در دانشگاه، جوآن به کمک اسکوتر از صحنه گریخت، اما تصادف کرد و دستگیر شد. هنوز معلوم نیست که آیا او در زندان هم به این کارش ادامه خواهد داد یا نه؟!

منبع : پارس ناز

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار