پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

نیکی کریمی و اکبر عبدی در رسوایی۲

نیکی کریمی و اکبر عبدی در رسوایی۲,بازیگران فیلم رسوایی ۲,فیلم رسوایی دو

نیکی کریمی و اکبر عبدی در رسوایی2,بازیگران <a href=فیلم رسوایی 2,فیلم رسوایی دو با حضور نیکی کریمی و اکبر عبدی,مسعود ده نمکی و رسوایی 2,نیکی کریمی در رسوایی 2" width="500" height="375" />.

نیکی کریمی و اکبر عبدی در رسوایی۲

.

.

.

.

.

.

اکبر عبدی و نیکی کریمی در «رسوایی ۲» باز هم جلوی دوربین مسعود ده نمکی می رود.

.

مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در حال نگارش فیلمنامه جدیدی است که می‌توان آن را ادامه فیلم سینمایی «رسوایی» دانست؛ مساله‌ای که خودش هم در یک برنامه تلویزیونی بدان اشاره کرد.طرح اولیه این فیلمنامه با نام «رسوایی ۲» به اتمام رسیده و آن چه که مشخص فیلمنامه تا پایان امسال به پایان می‌ رسد و سپس ده‌ نمکی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام می کند.

.
شنیده ها حاکی از آن است که قصه «رسوایی ۲» در یک شهر فرضی اتفاق می افتد و نقدی به جامعه شهری، تمدن جدید و آسیب های اجتماعی دارد. شخصیت اصلی داستان در «رسوایی» که نقش آن را اکبر عبدی بازی می کرد، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارد اما اینکه باز هم در لباس روحانیت حاضر شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.
.
داستان «رسوایی ۲» مضمونی عرفانی و اخلاقی دارد و از زمانی آغاز می شود که روحانی داستان «رسوایی ۱» از شهر خود خارج شده و به یک شهر فرضی سفر می کند.
.
در فیلم سینمایی «رسوایی» بازیگرانی چون اکبر عبدی، نیکی کریمی، محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی و … حضور دارند. اکبر عبدی در این فیلم نقش یک روحانی را بازی می کند.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار