پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

وقتی جاستین بیبر از دی کاپریو سبقت می گیرد +عکس

به گزارش پرشین گرند  به نقل از مهر : در یک حراجی جواهر که در کن انجام شد، جاستین بیبر خواننده جوان و جنجالی موفق شد تا یک گردنبند الماس را که دی کاپریو خواستار تملکش بود از دست او درآورد.  این حراجی که در حاشیه حضور هنرمندان در شصت و هفتمین جشنواره کن در فرانسه برپا شده بود، یک قطعه گردنبند الماس گرانبها را برای فروش عرضه کرده بود.

این گردنبند در حالی که دی کاپرو با قیمت ۳۵۰ هزار یورو (۴۷۶ هزار دلار) خواستار خرید آن بود با قیمتی که بیبر اعلام کرد نصیب او شد. این خواننده جوان کانادایی با اعلام قیمت ۴۰۰ هزار یورو (۵۴۵ هزار دلار) این گردنبند الماس را خرید و اعلام کرد می خواهد آن را به مادرش هدیه کند. وزن الماس های این گردنبند بیش از ۱۹ قیراط بود و سنگ اصلی آن را یک قطعه جواهر زرد تشکیل داده بود. این قطعه جواهر از سوی بولگاری به این مراسم اهدا شده بود که عواید آن صرف کمک به درمان و پیشگیری از بیماری ایدز می شود. این خیریه برای کمک به بیماران ایدزی را الیزابت تیلور در زمان حیاتش راه اندازی کرده بود.

کارلا برونی-سارکوزی بانوی اول پیشین فرانسه از میزبانان این مراسم بود. شارون استون، جسیکا چاستین، هاروی واینستاین و آدرین بردوی از حاضران در این مراسم بودند. جاستین بیبر به دلیل رانندگی در حین عدم هوشیاری اخیرا با دردسرهای زیادی روبه رو شده و اعلام کرده است دیگر قصد ندارد به خوانندگی ادامه بدهد.

 

pardad.ir

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار