پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

وقتی عنوان “سرهنگ” برای افراطی‌ها سنگین می‌شود

اخبار,اخبار سیاسی,پرونده هسته ای  ایران

 

مهرداد بذرپاش امروز سردسته این پاسخ گویان شد تا تلافی اصطلاحات سنگینی مانند “سرهنگ” در صحبت های دکتر روحانی را دربیاورد شاید از همین رو بود که او در صحبت های خود تلاش کرد تا مسئولان دولت تدبیر و امید را “ژنرال” خطاب کند!

گزارش دیشب دکتر روحانی و کنایه‌های ظریف او به برخی سیاسیون افراطی که در هفته های گذشته حتی در املای کلمات کلیدی مربوط به پرونده هسته ای کشورمان نیز نمره قبولی نگرفتند، ظاهرا تعدادی از مجلس‌نشینان را به پاسخ گویی وادار کرده است.

به گزارش تدبیروامید، مهرداد بذرپاش امروز سردسته این پاسخ گویان شد تا تلافی اصطلاحات سنگینی مانند “سرهنگ” در صحبت های دکتر روحانی را دربیاورد شاید از همین رو بود که او در صحبت های خود تلاش کرد تا مسئولان دولت تدبیر و امید را “ژنرال” خطاب کند!

نماینده جوان مجلس چنان از گزارش رییس جمهور انتقاد کرد که هر شنونده ای را در خصوص اینکه او واقعا از گزارش دیشب دکتر روحانی صحبت می کند یا نه به تردید می انداخت!

معلوم نیست او صحبت های رییس جمهور در خصوص مهار تورم، تثبیت قیمت ارز، رفع کمبود دارو و موفقیت های مربوط به سیاست خارجی را چگونه شنیده بود که بازتاب آن در اظهاراتش “دادن ۲ بسته کالایی ارزان به برخی اقشار کم‌درآمد” بود!

این نماینده بی تجربه که از هواداران پروپاقرص دولت احمدی نژاد به شمار می آمد، در حمایت از دولت محبوبش و نیز در تلاش برای توجیه کارنامه آن دولت، کوشید تا واقعایت بیان شده توسط دکتر روحانی در خصوص عملکرد دولت قبل را زیر سوال بردن “دستاوردهای ۳۳ساله[۳۵ساله؟!] نظام” قلمداد کند.

نکته جالب دیگر، تکرار تحلیل های ناقص و بهانه جویی های رسانه ها اصولگرا و منتقد دولت در صحبت های بذرپاش بود که البته اولین باری نیست که نماینده بی تجربه مجلس چنین به بلندگوی این رسانه ها در مجلس بدل می شود. سوابق متعددی در روخوانی های ناقص او از این رسانه ها پیش از این نیز ثبت شده است.
اخبار سیاسی – تدبیروامید

 

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار