پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

پردرآمدترین DJ های سال

روش محاسبه درآمدهای این دی جی ها، مجموع درآمدهای آنها از اجراها، تبلیغات، فروش کالاها، فروش آهنگ های ضبط شده، و کسب و کارهای دیگر است. منابعی که از آنها این اطلاعات جمع آوری شده اند، وکلا، مدیران و وبسایت ها و در بعضی موارد خود این هنرمندان می باشند.

 روش محاسبه درآمدهای این دی جی ها، مجموع درآمدهای آنها از اجراها، تبلیغات، فروش کالاها، فروش آهنگ های ضبط شده، و کسب و کارهای دیگر است. منابعی که از آنها این اطلاعات جمع آوری شده اند، مدیران، وکلا، مدیران بازرگانی و وبسایت های Songkick، Pollstar و RIAA و در بعضی موارد خود این هنرمندان می باشند. در حال حاضر هاردوِل (Hardwell)، بهترین دی جی دنیا معرفی شده و بعد از او آرمین ون بورن، آویچی، تییستو، داوید گتا و غیره قرار دارند. ولی فوربس پردرآمدترین دی جی های دنیا در سال ۲۰۱۳ را اینگونه معرفی می کند.

پردرآمدترین DJ های سال 2013,

۱٫ کالوین هریس – Calvin Harris
 ۴۶ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,کالوین هریس

هریس امسال بیش از جی زی یا کیتی پری درآمد داشته است. او برای اولین بار در طول زندگی حرفه ای اش، مدعی تاج الکترونیک دَنس موزیک است. در ماه فوریه او قراردادی برای اجرای ۷۰ برنامه در طول دو سال با مگاکلاب Hakkasan لاس وگاس منعقد کرد و از ترانه سرایی و تهیه کنندگی برای پاپ استارهایی مانند ریحانا هم درآمد کسب می کند. او در مصاحبه با فوربس گفت: «پیشرفت دنس موزیک در سه سال گذشته نجومی بوده و من در زمان و مکان درستی قرار گرفته بودم.»

۲٫ تییستو – Tiësto
۳۲میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,تییستو

این دی جی هلندی که در دهه گذشته فعالیت داشته در سال گذشته بیش از ۱۴۰ اجرا داشته است و بیش از همیشه کسب درآمد کرده است. تییستو امسال تابستان در سوپرکلاب Hakkasan لاس وگاس، خانه لوکسی خرید. او به فوربس گفت: «من در ده سال گذشته در آیبیزا بودم و حس می کردم که دیگه چیز خاصی برام نداره. بعد بهم پیشنهاد شد که تو لاس وگاس اجرا داشته باشم. پیشنهاد خیلی خوبی بود، نه فقط پولش بلکه کاری که می تونم اونجا ارائه بدم و اینکه بزرگترین کلاب دنیارو داره.»

۳٫ داوید گِتا – David Guetta
۳۰میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,داوید گِتا

داوید گتا خودش را صحنه کلاب های زیرزمینی پاریس به صحنه های بزرگتری همچون تاپ ۴۰ رادیو رساند. او با ورود به موزیک پاپ و همکاری با افرادی همچون Usher و گروه Black Eyed Peas برای خودش نام و نشانی دست و پا کرد. گتا که حالا ۴۵ سال دارد سرعتش را کم کرده و در سال گذشته فقط ۱۲۰ اجرا داشت. او همچنین در تور جهانی ریحانا شرکت کرد.

۴٫ سوئدیش هاوس مافیا – Swedish House Mafia
۲۵ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,سوئدیش هاوس مافیا
سه عضو گروه سوئدیش هاوس مافیا یعنی سباستین اینگروسو، اکسول و استیو انجلو در ماه مارس ۲۰۱۳ به کار گروهی خود پایان دادند. ولی در طول یک سال آنقدر درآمد داشتند که در میان ۵ نفر اول لیست قرار بگیرند. هر سه آنها در حال حاضر بطور انفرادی کار می کنند.

۵٫ دِد ماوس – Deadmau5
۲۱ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,آویچی Avicii

این جوئل توماس زیمرمان با آن کلاه موشی شکل با اجراهایی کمتر از همتایانش توانست درآمد زیادی کسب کند. او برای اجرا در Hakkasan و کلاب ها و فستیوال های دیگر دنیا، شبی ۲۰۰ هزار دلار می گیرد.

۶٫ آویچی Avicii
۲۰ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,دِد ماوس

تیم برگلینگ، دی جی سوئدی ۲۳ ساله، با نام صحنه آویچی، جوانترین دی جی لیست ما است. او با نرم افزاری که بطور غیرقانونی دانلود کرده بود، در اتاقش تمرین می کرد و موزیک می ساخت. قرار بود در ماه سپتامبر، موزیک True را منتشر کند. تک آهنگ اصلی او Wake Me Up بیش از ۱٫۷ میلیون بار در کل دنیا دانلود شده است.

۷٫ افروجک Afrojack
۱۸ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,افروجک

نیک وان د وال، با نام صحنه افروجک، دی جی هلندی است که با درآمدش از موزیک، اخیراً یک فراری ۴۵۸ خرید، یک ساعت بعد با آن تصادف کرد و روز بعد یک خودروی نو خرید. افروجک که فقط ۲۵ سال دارد، برای همتایان خود پیتبول و کریس براون،آهنگسازی کرده است. می گویند افروجک پیشنهاد Hakkasan که دو برابر دستمزدش بود را رد کرد تا به کارفرمایش وفادار بماند.

۸٫ آرمین ون بورن Armin van Buuren
۱۷ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,آرمین ون بورن

پادشاه ترانس اروپا مدتهاست که به عنوان یکی از بهترین هنرمندان فضای موزیک الکترونیک شناخته می شود. ون بورن هر هفته برنامه ای رادیویی به نام A State of Trance دارد و با ۱۲۰ اجرا در ۱۲ ماه گذشته از کوالالامپور تا اوکلند، تبدیل به دی جی بین المللی شده است. او پنجمین آلبوم خود به نام Intense را در ماه مه منتشر کرد. او که از دوستان خانواده سلطنتی هلند محسوب می شود، در مراسم تاجگذاری پادشاه هلند ویلم الکساندر و ملکه ماکسیما، در ماه مه، موزیک اجرا کرد.

۹٫ اسکریلکسSkrillex – (رتبه مشترک)
۱۶ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,اسکریلکسSkrillex

سانی جان مور با نام صحنه اسکریلکس، نوازنده آمریکایی موزیک الکترونیک، با آن مدل موی خاص خودش، برای اجرای زنده در هر گوشه ای از دنیا، چک های شش رقمی دریافت می کند. او با تولید موزیک ضبط شده هم درآمد زیادی کسب می کند. اسکریلکس امسال توانست ۳ جایزه گرمی را از آن خود کند.

۹٫ کَسکِید Kaskade (رتبه مشترک)
۱۶ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,آرمین ون بورن Armin van Buuren Skrillex

رایان رادون با نام صحنه کسکید، دی جی ۴۲ ساله آمریکایی است. او بیش از ۱۳۰ اجرا در ۱۲ ماه گذشته داشته است. او یکی از اولین دی جی هایی است که در لاس وگاس خودش را شناساند و مستقر شد. او در سال ۲۰۱۰ با کلابی قرارداد بست و حالا بطور منظم اجرا دارد.

۱۱٫ استیو آوکی Steve Aoki
۱۴ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013,استیو آوکی Armin van Buuren Skrillex

استیون هیرویوکی آوکی، نوازنده الکترو هاوس آمریکایی، که قادر است در تورهایش روزی دو اجرا داشته باشد، در ۱۲ ماه گذشته حدود ۲۷۰ برنامه اجرا کرده است. او روحیه کارآفرینی پدرش را دارد و رستوران ها و نایت کلاب های زیادی باز کرده است.

۱۲٫ دی جی پولی دی DJ Pauly D (رتبه مشترک)
۱۳ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013 دی جی پولی دی DJ Pauly D Armin van Buuren Skrillex

پل ول وکیو، یا همان دی جی پولی دی، شاید کمتر از دی جی های دیگر این لیست درآمد داشته باشد، ولی با ۹۰ اجرا در سال گذشته، او برای دومین سالی است که در لیست سلاطین موزیک الکترونیک قرار می گیرد.

۱۲٫ دیپلو Diplo (رتبه مشترک)
۱۳ میلیون دلار

پردرآمدترین DJ های سال 2013،دیپلو Diplo DJ Pauly D Armin van Buuren Skrillex

توماس ویزلی پنتز، با نام صحنه دیپلو، دی جی، ترانه سرا، رپر و تهیه کننده موسیقی آمریکایی است. او برای ستاره هایی همچون بیانسه، جاستین بیبر و اسنوپ لاین، آهنگسازی کرده و حتی در یکی از آگهی های تبلیغاتی بلک بری حضور داشته است.

 

========================================
وبسایت dgmag.com بهترین DJهای دنیا را اینطور رده بندی می کند:

۱٫ هاردوِل (Hardwell)
۲٫ آرمین ون بورن (Armin Van Buuren)
۳٫ آویچی (Avicii)
۴٫ تییستو (Tiësto)
۵٫ داوید گِتا (David Guetta)
۶٫ دیمیتری وگاس و لایک مایک (Dimitri Vegas & Like Mike)
۷٫ نیکی رومرو (Nicky Romero)
۸٫ استیو آوکی (Steve Aoki)
۹٫ افروجک (Afrojack)
۱۰٫ دَش برلین (Dash Berlin)
۱۱٫ اسکریلکس (Skrillex)
۱۲٫ دد ماوس (Deadmau5)
۱۳٫ السو (Alesso)
۱۴٫ دبلیو اند دبلیو (W & W)
۱۵٫ کالوین هریس (Calvin Harris)
۱۶٫ نروو (Nervo)
۱۷٫ اباو اند بیاند (Above & Beyond)
۱۸٫ سباستین اینگروسو (Sebastian Ingrosso)
۱۹٫ اکسول (Axwell)
۲۰٫ الی اند فیلا (Aly & Fila)
۲۱٫ مارکوس شولز (Markus Schulz)
۲۲٫ دَفت پانک (Daft Punk)
۲۳٫ هدهانترز (Headhunterz)
۲۴٫ زد (Zedd)
۲۵٫ نایف پارتی (Knife Party)

منبع:bartarinha.ir

Related Posts

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار