پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

پرویز مظلومی : مدیر سیما تا اطلاع ثانوی علی ضیا را ممنون التصویر کرد

4e0e497af18493ff40fd90ed7fd4876f_M

پرویز مظلومی : مدیر سیما تا اطلاع ثانوی علی ضیا را ممنون التصویر کرد

ین؛ پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از بازی جام حذفی تیمش حاضر شد.
او به خبرنگاران گفت: «از فرهنگ موجود در دربی که همه رعایت کردند بسیار متشکرم. یکی از بهترین دربی های سال‌های اخیر بود. در روزهای اخیر هوا بارانی بود و تمرین چندانی نداشتیم.»
وی در مورد فیلم منتشر شده از علی ضیا مجری تلویزیون، گفت: «برای این موضوع واقعا متاسفم، این‌ها آدم‌هایی هستند که حرمت و احترام هیچ چیز را نگه نمی‌دارند. در این دو روز گذشته بارها مادر و خواهر ایشان با بنده تماس گرفته و به خاطر این اتفاق از من عذرخواهی کردند. واقعا متاسفم ایشان به همراه چند هنرمند دیگر، در این شب‌های عزیز، چنین رفتاری را از خودش نشان می‌دهد. بنده از طریق مراجع قضائی این موضوع را پیگیری می‌کنم و امیدوارم صداوسیما هم این فرد را از تلویزیون بیرون کرده و آنتن را در اختیارشان قرار ندهند. ایشان قرار است امشب پیش من آمده و از من عذرخواهی کند اما عذرخواهی فایده‌ای نداشته و رفتار بدش در ماه محرم را توجیه نمی‌کند. بنده حتما این مساله را پیگیری خواهم کرد.»

مظلومی:از دفتر مدیریت شبکه ۳ با من تماس گرفتند و گفتند که ایشان ممنوع التصویر شده اند.

 حالا پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرآنلاین، خبر از ممنوع التصویر شدن علی ضیا می دهد.

مظلومی می گوید: «الان از دفتر مدیریت شبکه ۳ با من تماس گرفتند و گفتند که ایشان ممنوع التصویر شده اند. من تشکر می کنم از دوست خوبم آقای پور محمدی که خیلی سریع واکنش نشان دادند.»
سرمربی استقلال ادامه می دهد: «راستش من به دنبال منافع شحصی در این مسئله نیستم. من خودم ایشان را بخشیدم اما هواداران اصرار دارند که این ماجرا پیگیری شود چون توهین به استقلال است. اصلا هم به شخص آقای ضیا مربوط نیست. دو نفر دیگری هم که در فیلم هستند و قبلا هم در تلویزیون حرف های تندی را علیه هواداران استقلال زده بودند باید پاسخگو باشند.»

از سوی دیگر به گزارش کانال تلگرام کافه سینما، علی اصغر پورمحمدی در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما درباره وضع سیدعلی ضیاء افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

منبع : گافه سینما

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار