پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

پسر کوچولوی مجموعه دنیای شیرین از غلاسق خود به بازیگری میگوید + تصویر

408885_815

پسر کوچولوی مجموعه دنیای شیرین از غلاسق خود به بازیگری میگوید + تصویر

امیر محمد زاده بازیگر نقش «مجید» در مجموعه «دنیای شیرین دریا» در گفتگویی؛ در خصوص نحوه ورود خود به عرصه بازیگری اظهار داشت: به صورت اتفاقی بهروز بقایی را در منزل دایی‌ام ملاقات کردم و او پیشنهاد بازیگری در «دنیای شیرین دریا» را به من داد. عصر همان روز برای تست بازیگری به محل فیلمبرداری رفتم و خوشبختانه قبول شدم.

وی با اشاره به این که «دنیای شیرین دریا» یک اثر موفق تلویزیونی بود، گفت: این مجموعه یک اثر موفق برای گروه سنی کودک و نوجوان بود که از یک گروه کامل و کاردان تشکیل شد که این شرایط خوب به همراه دوستی و صمیمیتی که بین همه اعضاء گروه وجود داشت موجب شد، این اثر جایگاه خوبی در عرصه هنر پیدا کند. به یاد داشتن لحظات و سکانس‌های سریال از سوی مردم و پخش مجدد آن از شبکه‌های سیما گواه این امر است.

محمدزاده در مورد فعالیت‌های دیگر خود در عرصه بازیگری، عنوان کرد: یک سال بعد از ایفای نقش در «دنیای شیرین دریا» افتخار بازیگری در سریال «جنگلبانان کوچک» را داشتم که در سال ۱۳۷۸ از شبکه دو سیما پخش شد. متاسفانه پس از اتمام فیلمبرداری «جنگلبانان کوچک» پدرم را از دست دادم که این موضوع شوک بزرگی در زندگی من بود، به همین دلیل نتوانستم در آن سال‌ها پیگیر بازیگری باشم.

وی ادامه داد: مدتی بعد، از سوی سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان برای بازیگری در یک سریال دعوت شدم، اما متاسفانه آن کار به مرحله اجرا نرسید. چند سال بعد هم که پیگیری کردم ثمری نداشت و با کم لطفی اهالی هنر مواجه شدم.

محمدزاده در خصوص تجربه حضور در «دنیای شیرین» بیان کرد: این مجموعه تجربه بسیار خوبی برای من بود مرحوم پوپک گلدره به عنوان یک بازیگر خوب و توانمند کمک بزرگی به موفقیت سریال کرد و همیشه به عنوان یک خواهر بزرگتر و راهنما در بین بازیگران خرد سال بود. لحظه به لحظه «دنیای شیرین دریا» از همان روز اول فیلمبرداری تا اتمام آن و حتی لحظه خداحافظی، برای من سرشار از خاطره بود.

وی در پایان مطرح کرد: بعد از فازغ التحصیلی در رشته برق الکترونیک در مقطع کارشناسی، به تحصیل ادامه ندادم. خیلی دوست دارم به عرصه بازیگری برگردم چون علاقه زیادی به این حیطه دارم و این امر تنها با توجه و لطف اهالی هنر تحقق می‌یابد.

منبع : خبر نو

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار