پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

چند روش جالب برای زیباتر شدن بانوان

ziba009

چند روش جالب برای زیباتر شدن بانوان

رازهای زیبایی

۱– پوستتان را از زیر دوش آماده کنید

با آماده کردن پوستتان در زیر دوش یک گام از فرایند آرایشتان را کم کنید. واقعا این کار بیش از آنچه که حسابش را کرده بودم در زمان صرفه جویی می‌کند. من زیر دوش لایه برداری می‌کنم، پوستم را تمیز می‌کنم و مطمئن می‌شوم که هر ذره‌ی کوچکش آماده‌ی آرایش است. این بهترین راهنمایی برای آرایش سریع‌تر است که می‌توانم به شما بگویم.

۲- لوازم آرایشتان را از شب قبل آماده کنید

این کار در گذشته برای من بسیار کارآمد بود. درست مثل آماده کردن لباس‌هایی که می‌خواهید روز بعد بپوشید، چرا لوازم آرایشی که استفاده خواهید کرد را آماده نچینید؟ این کار به شما فرصت خواهد داد که به راحتی آن ها را بردارید و بروید، یا راحت تر استفاده‌شان کنید. زیرساز، سایه‌ی چشم رنگی و حتی رژ لبی که می‌خواهید روز بعد استفاده کنید را حاضر کنید.

۳- ظاهری ساده را امتحان کنید

اگر مثل من شما هم در برنامه ریزی زیاد خوب نیستید، ممکن است بخواهید ظاهری ساده‌تر را انتخاب کنید! چیزی در حد یک زیرساز، پودر و ریمل می‌تواند صورت شما را فوق العاده کند و در ضمن خیلی هم سریع است! این مطمئنا یکی از راه هایی است که من برای آرایش سریع و کم کردن کل زمان آماده شدنم یاد گرفته‌ام.

۴- چشم‌هایتان را زیباتر کنید

اگرچه ممکن است عجله داشته باشید، ولی مسلما می‌خواهید مطمئن باشید که به چشمانتان رسیده‌اید. ریمل، و حتی کمی خط چشم کافی است. همچنین وقت زیادی هم نمی‌گیرد. اگر واقعا عجله دارید، سایه‌ی چشم را استفاده نکنید و فقط به یک خط چشم قشنگ اکتفا کنید.

۵- لب‌های بدون آرایش

راهنمایی عالی دیگری که دارم برای آرایش سریع‌تر این است که لب‌هایتان را بدون آرایش نگه دارید! هیچ چیزی به آن‌ها نزنید مگر کمی مرطوب کننده‌ی لب، یا شاید کمی برق لب، فقط برای برق و درخشندگی. این کار ظاهر آن را خیلی بهتر خواهد کرد.

۶- زیرسازی را جا نندازید

دخترا! وقتی عجله دارید زیرسازی را جا نندازید، نه به طور کامل اقلا! حتی اگر نمی‌توانید کل صورتتان را پوشش دهید، حداقل تنها ایراد‌های پوستتان را بپوشانید. مقدار کمی پنهان کننده می‌تواند تغییر زیادی ایجاد کند!

۷- میانبر‌های زیبایی

در آخر، آیا میانبرهای زیبایی‌ای می‌دانید که با ما قسمت کنید؟ استفاده از فرمژه، که باعث می‌شود بتوانید ریمل را جا بیندازید و باز هم زیبا شوید یکی از میانبر‌های من است. همچنین می‌توانید از کرم‌های همه کاره (BB Creamف) یا حتی مرطوب کننده‌های رنگ دهنده برای صرفه جویی در وقتتان استفاده کنید.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار