پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

کنایه فردوسی پور به طاهری در برنامه ۹۰

411413_357

کنایه فردوسی پور به طاهری در برنامه ۹۰

برنامه ۹۰ این هفته ساعت ۲۲:۳۵ دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت. در ابتدای برنامه عادل فردوسی پور توضیحاتی درباره نحوه انتخاب تیم منتخب ایران بعد از انقلاب ارائه کرد.

* سوال پیامکی برنامه

سوال نظرسنجی این برنامه به انتخاب بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب ایران اختصاص داشت. بینندگان ۹۰ باید از میان اصغر حاجیلو، رضا شاهرودی، مجتبی محرمی، مهرداد میناوند و صادق ورمزیار بهترین مدافع چپ ایران را انتخاب می کردند.

در نهایت نیز مجتبی محرمی با کسب ۴۲٫۶ درصد آرا بهترین مدافع چپ بعد از انقلاب ایران شد. بعد از او، مهرداد میناوند با کسب ۱۸٫۶ درصد آرا و رضا شاهرودی با ۱۷٫۸ درصد آرا رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

اصغر حاجیلو با ۱۱٫۱ درصد و صادق ورمزیار هم با ۹٫۹ درصد مکان‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. در این برنامه بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر پیامک زده بودند

* ایران، ژاپن و امید به آینده

بازی خوب ایران مقابل ژاپن، امیدواری را به فوتبال ایران برگرداند.با آنالیز بازی ایران و ژاپن اطلاعات امیدوار کننده‌ای در اختیار مخاطبان قرار گرفت. شاگردان کی روش در این دیدار دوستانه ۵ بار توانستند بیش از ۱۰ پاس به یکدیگر بدهند و مالکیت توپ را که در دیدار مقابل عمان ۴۴ درصد بود به ۵۰ درصد برساندند. ۷۱ درصد ۴۶۱ پاس بازیکنان ایران در دیدار مقابل ژاپن به درستی به مقصد رسید که آمار خوبی به نظر می‌رسد.

در این دیدار عزت‌اللهی با دقت پاس ۸۱ درصدی عملکرد خوب از خود به ثبت رساند. البته مهدی ترابی هم ۳ بار مدافعان حریف را دریبل کرد و توانست ۳ پاس کلیدی برای مهاجمان ایران ارسال کند. او با گلی که به ثمر رساند توانست بهترین بازیکن میدان شود.

* پاسخ دژاگه به انتقادات و کنایه به درخواست حقیقی

اشکان دژاگه در خصوص انتقاداتی که نسبت به افت عملکردش می‌شود، گفت: «اصلا این را قبول ندارم. همین الان می‌توانم در لیگ برتر انگلیس و لیگ آلمان بازی کنم.»

همچنین علیرضا حقیقی بعد از بازی با ژاپن از گزارشگر ۹۰ خواست که دیگر درباره او در این برنامه صحبت نشود و تصویری از وی پخش نشود. درخواستی که در این گزارش با کنایه به آن پاسخ داده شد: «تیم ملی در بازی با ژاپن بدون نشان دادن حقیقی یک بر صفر برنده است!»

* طاهری: مطالبات نوروزی بعداز طی مراحل قانونی پرداخت خواهد شد

علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس روی خط ۹۰ آمد تا توضیحاتی درباره پرداخت مطالبات نوروزی ارائه کند.

وی در این خصوص گفت: «طبق برنامه‌ریزی یک ماهه دنبال درآمدزایی بودیم و تمیهداتی را برای پرداخت قرارداد بازیکنان انجام دادیم و به طبع برای خانواده هادی نوروزی هم تمهیداتی در نظر گرفته‌ایم که با گذراندن مراحل قانونی تمام مطالبات وی را پرداخت و تسویه خواهیم کرد.»

طاهری در مورد فراموش شدن هادی نوروزی در گذر زمان گفت: «طبیعتاً تا زمانی که هستیم تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ ندهد بخشی از این ماجرا باید روال قانونی خود را سپری کند و طبق آیین‌نامه بتوانیم کاری را برای آینده انجام دهیم تا یاد و خاطره با اخلاق پرسپولیس همواره حفظ شود. البته برای خانواده نوروزی به جز مبلغ قراردادش تمهیدات دیگری را اختصاص خواهیم داد و حتماً برای سال آینده هانی نوروزی بخشی از باشگاه پرسپولیس خواهد بود.»

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد رأی کمیته انضباطی باشگاه در مورد بازیکنان خاطی گفت: «بازیکنان باید به هم بازی خود، حریف و هواداران احترام بگذارند و شک نکنید طبق آیین‌نامه با آنها برخورد کردیم و طی خبری که منتشر شد جرایمی هم برای آنها در نظر گرفتیم.»

طاهری در پایان در مورد برخورد نکردن برانکو با بازیکنان خاطی خاطرنشان کرد: «ما و کمیته انضباطی تذکرات لازم را به بازیکنان خاطی دادیم و طبیعتاً کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم با جلساتی دوستانه این مسائل را باید بررسی کند.»

در اواخر این گفتگو عادل فردوسی‌پور در واکنش به صحبت‌های طاهری که عنوان داشت برای رسیدگی به مطالبات هادی نوروزی و ثبت قرار داد با هانی نوروزی فرزند مرحوم کاپیتان پرسپولیس باید ملاحظات و مراحل قانونی طی شود، با کنایه گفت که قنبرزاده مدیرعامل نفت با برنامه تماس گرفتند و گفتند که بدون اینکه ملاحظات و مراحل قانونی را طی کنند، تمام مطالبات هادی نوروزی را پرداخت کردند.

* دلیل اخراج بختیاری زاده و امیدواری به حنطه

محمد ملکی درباره برکناری سیاوش بختیاری زاده از سرمربیگری استقلال اهواز و اینکه گفته می‌شود دریافت پنج گل از راه آهن مشکوک بوده است، اظهار داشت: «اصلا اینطور نبود. اینکه می‌گویند قرار بوده تا زمانی که بختیاری زاده سرمربی باشد و ما پول به بازیکنان ندهیم هم صحت ندارد. من از اول به سرمربی تیم گفته بودم که مراقب باشد. قرار نبود ما سرمربی خود را عوض کنیم ولی اینکه پنج گل خوردیم، برایمان سنگین بود.»

مالک باشگاه استقلال اهواز درباره خرید امتیاز تیم فولاد نوین تاکید کرد: «ما روز اول به باشگاه فولاد نوین چِک دادیم و قرار شد اگر چکها پاس نشد، به جای آن مِلک بدهیم. این ملکها در تهران و در خیابان فاطمی است که به باشگاه فولاد نوین داده‌ایم.»

وی در ادامه افزود: «حنطه مربی خوبی است و هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت.» محل تولد حنطه مورد پرسش فردوسی‌پور قرار گرفت که ملکی در ادامه گفت که وی متولد اهواز است و خوزستانی است که در ادامه فردوسی‌پور مدعی شد که وی مشهدی است.

* دوقلوهای راه آهن: پرسپولیسی هستیم

میلاد و مهرداد محمدی برادرانی که در تیم راه آهن بازی می‌کنند و از پدیده‌های این فصل لیگ هستند، میهمان حضوری برنامه این هفته ۹۰ بودند.

 میلاد در ابتدا اعلام کرد که پنج دقیقه از مهرداد بزرگتر است. اشتباه لفظی مهرداد هنگام معرفی و صحبت با مخاطبان برنامه ۹۰، باعث خنده عادل فردوسی پور و خود این بازیکن شد.

گزارشی از محله و منزل مادری برادران محمدی پخش شد که آنها در این گزارش به تنبیه دوران کودکی خود با شلنگ اشاره کردند. برادران بزرگتر این دو بازیکن هم اعلام کردند که میلاد و مهرداد چند سال پیش در مغازه خودشان که دیزی فروشی و کبابی بود، کار می کردند.

این دو قلوهای لیگ از جازنی خود در دوران سربازی هم پرده برداشتند.

میلاد محمدی در اظهار نظری جالب گفت: «ما در ورزشگاه دست فروشی می‌کردیم و در ورزشگاه آزادی لیدر پرسپولیس بودیم و این تیم را تشویق می‌کردیم. ما پرسپولیسی هستیم.»

مهرداد محمدی هم با ذکر خاطره حضورش در تیم راه آهن، گفت:  «آقای قلعه نویی مرا پسندید. یک روز با استقلال به آکادمی انقلاب رفته بودیم که همان موقع راه آهن هم تمرین داشت. در حال تمرین بودم که دیدم یک نفر مرا چپ چپ نگاه می‌کند. من هم همین کار را کردم. این فرد، اخباری، آنالیزور راه آهن بود که مرا با میلاد اشتباه گرفته بود و پرسید که چرا لباسم را عوض کرده‌ام!  بعدا دیدم در استقلال زیاد تحویل نمی‌گیرند و برای همین به راه آهن رفتم.»

میلاد محمدی همچنین در اظهار نظری جالب گفت: «به نظر من مجتبی محرمی بهترین مدافع چپ ایران است.» مهرداد هم گفت که به رضا شاهرودی علاقه دارد.

* درس خاکپور به بازیکنان تیم امید

بخشی از صحبت‌های برادران محمدی به قهرمانی تیم امید در مسابقات غرب آسیا اختصاص داشت. تصاویری از رختکن تیم امید پخش شد که بعد از هر مسابقه توسط بازیکنان تمیز می‌شد. این دو بازیکن تیم امید تاکید کردند که محمد خاکپور سرمربی تیم امید هم به بازیکنان در تمیز کردن رختکن کمک می‌کرد.

مجری برنامه ۹۰ درباره قرارداد خاکپور اینگونه نقل قول کرد: «قرارداد خاکپور مثل برده‌داری و قرارداد ترکمانچای بوده است.»

* آنالیز دیدار استقلال و پدیده

کاوه رضایی، الکس نانگ، مهرداد محمدی و مهدی خیری از بازیکنانی بودند که در هشت هفته اخیر لیگ، بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشتند. شاگردان مظلومی علاقه زیادی به کار هجومی دارند و به همین دلیل مهاجمان این تیم کمتر در کار دفاعی مشارکت می‌کنند.

همین موضوع باعث شده زمانی که توپ در اختیار استقلال نیست، این تیم در کار دفاعی ضعف داشته باشد. درحالی که آبی پوشان تهرانی در دیدار مقابل پدیده، ۳۴۲ پاس به یکدیگر دادند اما فقط ۳ فرصت گلزنی خلق کردند، این درحالی است که بازیکنان پدیده با ۳۰۱ پاسی که به یکدیگر دادند توانستند ۸ بار روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کنند.

* بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد

مسعود مرادی کارشناس داوری این هفته برنامه ۹۰ بود. او اخراج اسماعیل شریفات بازیکن فولاد در بازی با تراکتورسازی را نادرست دانست. همچنین داور بازی راه آهن با استقلال اهواز باید یک پنالتی به سود راه آهن اعلام می کرد.

مرادی تاکید کرد که تصمیم سیدعلی داور بازی استقلال تهران با پدیده مشهد در اخراج نکردن یعقوب کریمی بازیکن استقلال اشتباه بود و این بازیکن به خاطر انجام خطا روی حسین بادامکی حتما باید کارت قرمز می‌گرفته است.

* شکستن سر یک پزشک در لیگ یک

در انتهای برنامه، صحنه هایی از درگیری در بازی دو تیم لیگ دسته اولی ماشین سازی و شهرداری اردبیل پخش شد که در وقت های اضافه و زمانی که کادر پزشکی شهرداری قصد داشت بازیکن مصدوم این تیم را به بیرون زمین منتقل کند، با حمله بازیکنان ماشین سازی مواجه شدند. این اتفاق منجر به شکستن سر پزشک شهرداری شد.

منبع : خبر نو

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار