پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

کنسرت فرزاد فرزین در کنار محمد رضا گلزار و احسان علیخانی + تصاویر

کنسرت فرزاد فرزین در کنار محمد رضا گلزار و احسان علیخانی + تصاویر

«محمد رضا گلزار» و «احسان علیخانی» مهمانان ویژه سانس آخر اجرای کنسرت فرزاد فرزین بودند. در این بین حضور رسمی گلزار در یک برنامه فرهنگی، بعد از حضور بلند مدت او در خارج از کشور، قطعا به نوعی اعلام موجودیت رسمی این هنرمند برای فعالیت دوباره در کشور به حساب می آید. گلزار مدت ها به دلایل نامعلوم در خارج از کشور به سر می برد تا بازار شایعات درباره عدم بازگشت وی به ایران به دلایل مختلف داغ داغ شود.

xumdtrpwxvk2rpoh1kld

محمدرضا گلزار و احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین

گلزار به صورت اتفاقی دقیقا در لحظه ای به پشت صحنه برنامه رفت که «احسان علیخانی نیز در کنار فرزاد فرزین حضور داشت و مواجه این دو چهره و رفتار سرد هر دو در مواجهه با یکدیگر در نوع خود عجیب بود. در این بین فرزین به خوبی از مهمانانش استقبال کرد و از آنها دعوت کرد در عکس هایی یادگاری، کنار هم حضور داشته باشند.
نوع معرفی گلزار و علیخانی در سالن اجرای برنامه هم در نوع خود جالب توجه بود. فرزین زمانی که گلزار را معرفی کرد، از لفظ «سوپر استار سینمای ایران» استفاده کرد و دو بار پیای از این بازیگر خواست که بلند شود تا حاضرین در سالن مهمانش را بهتر ببینند. در این بین فرزین در زمان معرفی علیخانی از لفظ «یک احسان خوب و با معرفت» استفاده کرد و به محض معرفی این مجری محبوب، سالن شدیدا این هنرمند را تشویق کرد. فرزین با تیزهوشی خاصی پس از اجرای قطعه «ماه عسل» احسان علیخانی را معرفی کرد تا با این شیوه بتواند به نوعی پاسخگوی اعتماد مجری توانمند کشورمان باشد.

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار