پرشین گرند l عکس بازیگران l دانلود فیلم جدید l دانلود اهنگ جدید

۱۰ ویژگی پنهان در اسمارت فون Samsung Galaxy S5 !

Galaxy_S5_Could_Be_Better

بدون تردید شاید شما نیز با من هم عقیده باشید که ؛ وقتی یک اسمارت فون جدید را خریداری می کنیم ؛ یکی از لذت ها و سرگرمی های جالب ما این است که اسمارت فون جدیدمان را زیر و رو کنیم و سعی کنیم از تمام قابلیت ها و ویژگی های آن مطلاع شویم و آن ها را کشف نماییم ! حال در این مقاله قصد دارم برای کسانی که پرچم دار جدید سامسونگ ؛ یعنی اسمارت فون Samsung Galaxy S5 را تهیه کرده اند ؛ ده عدد از قابلیت ها و ویژگی های پنهان شده اش را بازگو کنم.

  •  ویژگی پنهان اول

همان طور که می دانید ؛ اسمارت فون Samsung Galaxy S5 با قلم S-Pen عرضه نشده است و هنگامی که آن را می خرید خبری از وجود قلم S-Pen نیست.از عمده ترین دلایل حذف قلم S-Pen در این پرچم دار این است که ؛ داخل این اسمارت فون نو ظهور ؛ یک ابزار نوشتن بسیار قدرت مند همراه با تکنولوژی بروز و بالا موجود است ؛ بنابراین اصلا جای خالی قلم S-Pen حس نمی شود.اگر علاقه مند به یافتن این ابزار نوشتن بسیار قدرت مند هستید ؛ کافیست وارد تنظیمات نمایش گر شوید و قسمت increase touch settings را فعال نمایید.

  • ویژگی پنهان دوم

ویژگی دوم مربوط می شود به گنجاندن پلیرموزیک stock ! اگر شما کمی اسمارت فون Samsung Galaxy S5 خود را کج کنید خواهید دید که لیستی از موزیک های مشابه موزیک در حال پخش شما برای شما نمایان می شود !

  • ویژگی پنهان سوم

این ویژگی سوم تقدیم می شود به کودکان و بچه های شما ! اسمارت فون Samsung Galaxy S5 شما می تواند در قسمت بازی ها و انیمیشن بسیاری از کودکان را مجذوب و سرگرم خود کند.این ویژگی قطعا بسیار کمک خواهد کرد چرا که دیگر خیالتان راحت است که کودکی که اسمارت فون Samsung Galaxy S5 شما را برداشته است و مشغول کار با آن است وارد فایل های مهم شما نمی شود و آن ها را حذف نمی کند و حتی با شماره های عجیب و غریب هم تماس نمی گیرد!!! برای آسوده شدن خاطر مبارک شما ؛ کافیست بر روی اپلکیشن Kids Mode که در صفحه اصلی اسمارت فون شما جا خوش کرده است ؛ ضربه زنید.در مرحله بعدی باید یک حساب کاربری با استفاده از پین نامبر (شماره پین) اسمارت فونتان ایجاد نمایید.پس از آن هر قسمتی که دوست دارید کودک دلبندتان وارد آن شود انتخاب نمایید و قسمت های غیر مجاز را نیز مشخص کنید.

  • ویژگی پنهان چهارم

اگر شما به دنبال پنهان سازی فیلم های شخصی و همین طور عکس های شخصی خود از دسترس و دید افراد کنجکاو هستید می توانید با Private Mode که در lockscreen ( صفحه قفل )  اسمارت فون Samsung Galaxy S5 موجود می باشد ؛ این کار را عملی سازید.وارد بخش تنظیمات اسمارت فون خود شوید و از آن جا Private Mode را انتخاب فرمایید.حالا بایستی محتویاتی که قصد پنهان کردن آنها را دارید مشخص کنید و بعد از آن بر روی منو ضربه زنید و Move to private را برگزینید.مشاهده خواهید کرد که بی درنگ ؛ کلید لاک ( قفل ) ظاهر می گردد و بدین منظور است که محتویات انتخاب شده شما دیگر جایشان محفوظ است !

Galaxy_S5

  • ویژگی پنهان پنجم

اگر اپلیکیشن های شما به صورت کامل مخفی نشده باشند ؛ Toolbox کاملا در دسترس شماست تا اپلیکیشن های مورد نظرتان را اجرا کنید.جهت راه اندازی Toolbox  ؛ باید وارد Quick Settings  اسمارت فون خود شوید و سپس Toolbox  را انتخاب کنید.پس از دایره ای سفید رنگ که سه نقطه داخل آن وجود دارد نمایان می گردد که شما با کمک آن می توانید اپلیکشن های مورد نظر خود را برگزینید.

  • ویژگی پنهان ششم

آیا تا به حال پیش آمده است که نیاز به بازکردن سریع اپلیکیشن اسمارت فون خود داشته باشید ؟ حتما کسانی که Bigfoot یا Lindsey Lohan یا Eric Schmidt در استفاده از BlackBerry دیده باشند منظور را فهمیده اند ! در ویژگی ششم ؛ شما خواهید آموخت که در لاک اسکرین اسمارت فون خود یک میانبر کاربردی ایجاد نمایید.این جمله بدین معناست که هر گاه اسمارت فون شما روی لاک اسکرین رود ؛ باز هم می توانید بی درنگ و بدون فوت وقت از اپلکیشن دوربین اسمارت فون Samsung Galaxy S5 استفاده نمایید.بنابراین دیگر شما هیچ گاه سوژه عکاسی یا فیلمبرداری را از دست نخواهد داد.

  • ویژگی پنهان هفتم

شما می توانید در هنگام انجام عملیات تصویربرداری اقدام به ساخت یک تور مجازی کنید ! اگر شما یک ایجنت عاملات ملکی هستید ؛ اسمارت فون Samsung Galaxy S5  در این راه به شما کمک شایانی می کند.

Glam_Galaxy-S5_White_022

  • ویژگی پنهان هشتم

آیا شما هم فون بوک ( دفترچه تلفن ) شلوغ و نامرتبی دارید ؟ آیا برایتان پیش آمده است که نیاز مبرم و حیاتی به تماس با شخصی داخل فون بوک اسمارت فونتان را داشته اید اما لا به لای حجمه مخاطبین به سختی و با اتلاف وقت مخاطب خود را یافته اید ؟ سامسونگ برای حل این مشکل راه کار خوبی را پیش روی صاحبان اسمارت فون Samsung Galaxy S5 قرار داده است.شما در این راه کار می توانید ۲۵ نفر از کسانی که بیشتر از همه با آنها در تماس هستید را انتخاب کنید و نام و اطلاعات مربوط به آنها را در بالای قسمت ارسال پیام ذخیره داشته باشید.جهت انجام این کار ؛ کافیست وارد بخش messaging اسمارت فونتنان شوید و روی علامت ‘+’ ضربه بزنید و اسامی ۲۵ نفر مذکور را وارد نمایید.

  • ویژگی پنهان نهم

شما در هنگام مکالمه با شخصی از داخل فون بوک اسمارت فونتان ؛ قادر خواهید بود تا به صورت هم زمان ؛ آخرین تعاملات خود با این شخص را با آخرین پست های وی در +Google مشاهده کنید ! جهت فعال سازی این بخش ؛ بایستی وارد تنظیمات گردید و call  را انتخاب کنید.پس از آن کافیست تا Show caller information را فعال نمایید.

  • ویژگی پنهان دهم

اگر شما در حال کار با اپلیکیشنی هستید ؛ با کمک ویژگی دهم ؛ می توانید ضمن کار با آن ؛ از تماس ورودی نیز باخبر شوید ! این جمله بدین معناست که فرض کنید در حال بازی کردن یا کار با اپلیکیشنی هستید ؛ در حالت عادی اگر کسی به اسمارت فون شما زنگ بزند و تماسی برقرار سازد ؛ عملیات شما متوقف می شود و نمایش گر تنها تماس ورودی را به شما نشان می دهد ! اما به کمک ویژگی Call Notifications Pop-up دیگر خبری از توقف عملیات شما نیست ! جهت فعال سازی آن باید وارد تنظیمات اسمارت فونتان شوید و روی call  ضربه زنید.در منویی که باز میشود کافیست ؛ Call notification pop-ups را فعال نمایید.

 

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود


کد وبگذار